PLAY już od kilku lat aktywnie uczestniczy w większości gamingowych eventów w Polsce - wspiera Polską Ligę Esportową, patronuje m.in. takim wydarzeniom jak Poznań Game Arena oraz czynnie współpracuje z najważniejszymi gamingowymi twórcami.
Tym razem do współpracy zostali zaproszeni Izak, Nervarien, Karolek, Manoyek, MKRR oraz Rezi, Blowek, Mandzio, Leh, Gimper, Sitrox, Kajko, JDabrowsky i Jcob.
- Na planie video spotkało się kilkunastu najważniejszych gamingowych twórców. To ludzie, którzy dzięki ciężkiej pracy i poświęceniu osiągnęli sukces. Zadaliśmy sobie pytanie czym dla nich są gry, jak je przeżywają? Właśnie to pokazaliśmy w materiale, tym samym udowadniając, że marka PLAY rozumie graczy. Play wie, że godziny spędzone w grze to przede wszystkim zabawa, ale nie tylko. To również pasja, rywalizacja, trening, czas spędzony z bliskimi osobami - powiedział Maciej "Sawik" Sawicki.
- Play jest aktywnym członkiem społeczności gamingowej i esportowej w Polsce już od kilku lat. Nauczyliśmy się, jak rozmawiać z graczami ich językiem i takie właśnie jest to wideo. Nawiązujemy w nim do dobrze znanych, lubianych i zrozumianych sytuacji z gier, pokazujemy emocje. Nie wyobrażaliśmy sobie, aby w tym projekcie zabrakło Twórców, z którymi pracujemy już od 3 lat. Zaangażowaliśmy ich już na etapie tworzenia scenariusza. Razem stworzyliśmy coś wyjątkowego i unikalnego, a zarazem memicznego. Zobaczcie, co udało się nam wspólnie stworzyć - zachęcają Justyna Borkowska oraz Aleksandra Nitecka z Play.
Premiera najnowszego spotu z influencerami odbyła się podczas Poznań Game Arena 2018. Dzięki temu wszyscy gracze i fani internetowych twórców mogli uczestniczyć wraz ze swoimi idolami w tym wyjątkowym wydarzeniu.
Promocja w PLAY
Podczas trwających właśnie targów PGA, operator PLAY promuje usługę “Zapłać z PLAY”, która umożliwia dokonywanie płatności za treści cyfrowe ze sklepów Google i Microsoft w ramach systemu Direct Billing. Dodatkowo w ramach akcji promocyjnej nowi użytkownicy mogą otrzymać do 15 zł zwrotu za pierwsze zakupy w Sklepie Google Play.
Direct Billing to metoda płatności za usługi, w której należna kwota jest doliczana do rachunku telefonicznego i może być uregulowana razem z kolejnym rachunkiem za abonament. W 2013 roku została ona uruchomiona w Polsce po raz pierwszy przez sieć PLAY i umożliwiała rozliczanie płatności w sklepie Google Play.
Dzięki nawiązaniu współpracy z firmą Microsoft, od teraz wszyscy klienci z abonamentem w sieci PLAY mogą korzystać z nowej usługi - “Zapłać z Play” w sklepie Microsoftu. Umożliwia ona doliczanie do abonamentu telefonicznego opłat za zakupione gry i aplikacje dla konsoli Xbox One i komputerów PC z Windows 10 oraz rozliczanie abonamentów Xbox Game Pass i Xbox Live Gold.