OPPO

i

Autor: Łukasz Trybulski/Super Biznes/Super Express OPPO

Pierwsza chińska marka podpisała umowę z UEFA

OPPO zostało oficjalnym partnerem UEFA Champions League. Współpraca na dwa kolejne sezony

2022-07-18 10:11

OPPO, producent smartfonów oraz urządzeń IoT, zostało oficjalnym partnerem UEFA Champions League, a co za tym idzie najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywek piłkarskich w Europie. Umowa została podpisana na dwa sezony. OPPO jest pierwszą w historii chińską marką, która rozpoczęła współpracę z UEFA Champions League.

Współpraca OPPO z UEFA Champions League

Podczas rozgrywek UEFA Champions League promowane będą flagowe smartfony OPPO z serii Reno i Find X oraz pokazywane będą najnowsze urządzenia IoT producenta, w tym słuchawki i smartwatche. W ramach współpracy z UEFA Champions League, OPPO będzie szeroko promowane podczas transmisji ze spotkań, na stadionach, w tym bandach reklamowych wokół boisk, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Ponadto, w ramach akcji „Inspiration Moments”, firma będzie zachęcać kibiców do uchwycenia wyjątkowych momentów z boisk piłkarskich. Najlepsze zdjęcia zostaną udostępnione w sekcji „OPPO Gallery” na oficjalnej stronie internetowej UEFA oraz dedykowanej stronie poświęconej rozgrywkom.

- Zostaliśmy pierwszym chińskim partnerem UEFA Champions League. Idee tych rozgrywek znakomicie współgrają z wartościami naszej marki, która kładzie silny nacisk na innowacyjność oraz stawianie czoła przeciwnościom w myśl motta „Inspiration Ahead”. Wierzymy, że współpraca z UEFA Champions League nie tylko pozwoli nam dalej tworzyć silną społeczność, która wspólnie przeżywa i dzieli się sportowymi emocjami, ale również umocni naszą pozycję na rynku europejskim - mówi William Liu, President of Global Marketing, OPPO.

Pieniądze to nie wszystko: Artur Soboń

- Z przyjemnością witamy firmę OPPO w rodzinie oficjalnych partnerów UEFA Champions League – najwspanialszych rozgrywek klubowych świata. OPPO jest jednym z globalnych liderów w dziedzinie mobilnych technologii. Wierzymy, że dzięki tej współpracy i wysiłkom, wspólnie uda nam się połączyć i zainspirować fanów piłki nożnej na całym świecie - podkreśla Guy-Laurent Epstein, UEFA Marketing Director.

Sonda
Którą markę technologiczną lubisz najbardziej?
Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze