Cyfryzacja małego biznesu
Nowe rozwiązanie pomaga mikro- i małym firmom zautomatyzować wiele zadań administracyjnych w jednej aplikacji pozwalając im działać skuteczniej dzięki wykorzystaniu cyfrowych narzędzi. Platforma oferuje zestaw narzędzi z obszarów takich jak: zarządzanie relacjami z klientami, rozliczenia, e-fakturowanie, kalendarz on-line, e-mail marketing, portal edukacyjny.
Dzięki Business Unusual właściciele małych firm będą mogli w większym stopniu cyfrowo prowadzić swój biznes. Ci, którzy robią to z powodzeniem, za pośrednictwem platformy podzielą się z innymi przedsiębiorcami nie tylko praktycznymi poradami, ale też własnym doświadczeniem, na które składają się dotychczasowe sukcesy, jak i porażki. Aby w trudnych czasach izolacji społecznej opanować nowe umiejętności, przedsiębiorcy będą mogli korzystać z treści edukacyjnych odnoszących się do aktualnej sytuacji rynkowej. Dowiedzą się z nich m.in. jak przenieść swój biznes do sieci, pozostawać w kontakcie z klientami na odległość czy planować najbliższą przyszłość. W związku z tym, że nowa platforma jest zbudowana na systemie CRM, za pomocą kilku kliknięć użytkownicy mogą od razu zastosować to, czego się nauczyli.
Owocna współpraca
Platforma powstała dzięki współpracy Mastercard i firmy vcita, która pomaga segmentowi mikro i małych przedsiębiorstw zarządzać cyfrowo biznesem.„Budując naszą nową aplikację, bazowaliśmy na naszej relacji z przedsiębiorcami, użytkownikami vcita, którzy w niepewnych czasach pospieszyli, żeby dzielić się z innymi swoimi poradami. Korzystaliśmy też ze współpracy z podobnie myślącym zespołem Mastercard, który podziela nasze przekonanie, że wspólnie możemy pomóc przedsiębiorcom napędzającym naszą gospodarkę, aby wyszli oni z kryzysu silniejsi, z solidnymi podstawami do osiągnięcia sukcesu” – mówi Adi Engel, dyrektor ds. rozwoju biznesu w firmie vcita.
Business Unusual wykorzysta szeroką europejską sieć partnerów Mastercard, którzy będą mogli oferować małym firmom swoje usługi, nie tylko w zakresie tradycyjnej bankowości.
„Współpracujemy z firmą vcita, żeby pomóc właścicielom mikro- i małych przedsiębiorstw działać bardziej efektywnie w tak krytycznym dla nich momencie. Chcemy być partnerem pierwszego wyboru dla firm każdej wielkości. Udostępniając platformę Business Unusual, razem z vcita dostarczamy realną pomoc przedsiębiorcom, którzy w swojej działalności mogą wdrożyć cyfrowe rozwiązania. Kiedy cierpią małe firmy, cierpią lokalne gospodarki. Dlatego w Mastercard chcemy realnie wspierać ten ważny filar naszych społeczności” – tłumaczy Marcus O’Toole, szef segmentu małych przedsiębiorstw w Mastercard Europe.