Przyszłość chmury głosowej: Colt i Microsoft wspólnie tworzą nową generację usług głosowych w chmurze

2021-10-07 3:21
Colt
Autor: materiały prasowe Colt

Colt Technology Services dołączył do programu Operator Connect dla Microsoft Teams. Wspólnie z partnerami Microsoftu będzie zapewniać lepszą obsługę klienta i uproszczone wdrożenie komunikacji głosowej w przedsiębiorstwach poprzez usługę Teams. Operator Connect to nowa usługa połączeń PSTN dla aplikacji Teams zarządzana przez wybranego operatora telekomunikacyjnego. Oferuje uproszczony sposób dostarczania usług głosowych oraz usprawnia środowisko Teams dla firm.

– Ściśle współpracowaliśmy, aby stworzyć dla klientów zintegrowany, najlepszy w swojej klasie i nowoczesny system obsługi połączeń telefonicznych – zapewnił Taimoor Husain, lider nowoczesnej strategii miejsca pracy i GTM w oddziale Telco w Microsoft. – To kolejny krok w dostarczaniu wspólnych usług z Colt, które zapewniają głębszą integrację z platformą Teams – podkreślił. 

Kongres 590 2021: Paweł Kowalczyk prezes Polskiej Ligii E-Sportowej: Jestem pewien, że e-Sport będzie na olimpiadzie

ZOBACZ: QUIZ: "Przeboje kinowe PRL". Pamiętasz te kultowe filmy? Sprawdź!

Integracja obejmuje współdzieloną pomoc techniczną z zasobów Colt i Microsoft, umowy dotyczące jakości usług oraz bezpośrednie połączenia w celu zwiększenia jakości usług. Połączenia bezpośrednie za pośrednictwem platformy Microsoft Azure tworzą połączenie sieciowe 1:1, wymieniając ruch bezpośrednio między sieciami w celu zwiększenia niezawodności. Klienci mogą korzystać z elastycznych i konkurencyjnych taryf połączeń oraz jednego dostawcy obejmującego wiele krajów, zapewniającego prostą konfigurację i zarządzanie, niższe koszty infrastruktury i zarządzania, ulepszone wsparcie i jakość usług Teams za pośrednictwem portalu administracyjnego usługi Teams.

Na początku roku Colt ogłosił wprowadzenie Colt Cloud Session Border Controller (SBC) – co jest dużym krokiem naprzód w przyspieszeniu i uproszczeniu wdrażania połączeń PSTN w usłudze Teams. Cloud SBC, który jest częścią rozwiązania Intelligent Communications firmy Colt. Jest to rozwiązanie w pełni oparte na chmurze, które eliminuje potrzebę hostowania sprzętu lokalnie lub w centrum danych i umożliwia przedsiębiorstwom uruchomienie usługi w pełni w ciągu kilku dni.

Sonda
Czy denerwuje cię przedwczesne dekorowanie sklepów na Święta?

– Ostatnie 18 miesięcy pokazało, że usługi głosowe są jednym z najważniejszych aspektów infrastruktury firmy. Ulepszona i usprawniona usługa głosowa w chmurze pomaga zwiększyć produktywność i elastyczność przedsiębiorstwa. Operator Connect to kolejny przykład na to, że inwestujemy w głębsze i bardziej strategiczne relacje ze swoimi partnerami – powiedział Peter Coppens, wiceprezes ds. portfolio produktów w Colt.

Najnowsze ogłoszenie to kolejny krok w zacieśnianiu relacji Colta i Microsoftu. Obie firmy ściśle ze sobą współpracują, aby stworzyć nowoczesne środowisko rozmów, oparte na sprawnej, szerokopasmowej łączności.

Źródło: colt.net

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE