Wszystkie urządzenia marki, których okres gwarancji kończy się między 28 listopada 2020 roku a 28 lutego 2021 roku, będą objęte gwarancją do 1 marca 2021. Oznacza to, że urządzenie, którego gwarancja wygasa na przykład 1 grudnia, będzie można naprawić na jej podstawie do 1 marca przyszłego roku.
ZOBACZ TAKŻE: Aplikacja kolejnego banku w Polsce dołączyła do sklepu Huawei AppGallery
Od 4 grudnia, klienci serwisu Huawei będą mogli skorzystać z bezpłatnej usługi door-to-door na urządzenia (z wyłączeniem akcesoriów) objęte gwarancją, dzięki czemu można je oddać do serwisu bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem kuriera, a urządzenia wracają do właściciela zdezynfekowane. Urządzenia marki można również bezpłatnie zdezynfekować za pomocą promieni UV w każdym flagowym salonie serwisowym Huawei w całej Polsce.
Dodatkowo, marka proponuje bezpłatną wysyłkę zwrotną urządzenia z serwisu do tych klientów, którzy przyniosą urządzenia osobiście do jednego z salonów serwisowych.