W ostatnią sobotę, 14 grudnia 2019 roku, w Mi Store Galeria Mokotów, została zorganizowana promocja świąteczna, która miała na celu zwiększenie świadomości fanów marki na temat nowej lokalizacji Mi Store w Warszawie. Promocja obejmowała ponad 1600 produktów w specjalnych cenach. Produkty były dostępne w limitowanych ilościach, co było komunikowane w regulaminie promocji zamieszczonym w mediach społecznościowych - czytamy w komunikacie prasowym firmy.
Xiaomi planując sobotnią promocję przekonuje, że podjęło odpowiednie kroki, aby przygotować sklep na zwiększoną liczbę klientów tego dnia, m.in. zwiększona została ilość obsługi i ochrony w centrum handlowym. - Jak Państwo wiedzą, zainteresowanie promocją przeszło wszelkie oczekiwania. W trosce o bezpieczeństwo klientów byliśmy zmuszeni podjąć odpowiednie kroki. Wobec narastającej kolejki została podjęta decyzja, że sklep zostanie otwarty wcześniej, czyli o godz. 8:40, aby pierwsze osoby z kolejki mogły dokonać zakupu. Z promocji skorzystały 143 osoby. W trosce o bezpieczeństwo osób oczekujących na wejście do sklepu, wraz z przedstawicielami Galerii Mokotów, około godz. 10:15 zdecydowaliśmy się na zamknięcie Mi Store. W niedzielę 15 grudnia 2019 roku salon został ponownie otwarty - czytamy dalej.
ZOBACZ TEŻ: Xiaomi prezentuje rewolucyjny smartfon Mi Mix Alpha na otwarciu Mi Store w Galerii Mokotów [ZDJĘCIA]
Tak jak zapowiadano w weekend, Xiaomi Polska wznawia świąteczną promocję swoich produktów. Jednak tym razem zostanie ona przeprowadzona online. O jej szczegółach firma poinformuje w środę, 18 grudnia, do godz. 12.00 .
- W Xiaomi zawsze stawiamy dobro fanów naszej marki na pierwszym miejscu. Przykro nam, że w ostatnią sobotę część klientów nie mogła skorzystać ze świątecznej oferty i doświadczyła niedogodności związanych z dużą liczbą zainteresowanych promocją. Jako firma wyciągniemy z zaistniałej sytuacji ważne wnioski - wyjaśnia Xiaomi Polska.