Klienci Credit Agricole zwrócili uwagę na problemy, które występują na ich kontach. Transakcje były księgowane podwójnie. Bank zajął się sprawą i zapewnił, że przywróci stan kont sprzed awarii, ale klienci wciąż skarżą się na podwójne księgowanie. Kłopoty mają dotyczyć m.in. transakcji bezgotówkowych. - Informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację - podał bank w komunikacie. Następnie przekazano informację, że w nocy z czwartku na piątek sytuacja została opanowana a konta wróciły do poprawnego stanu.
W komentarzach wielu użytkowników potwierdza, że pieniądze faktycznie wróciły. Pojawiają się jednak głosy, że nie rozwiązano wszystkich problemów. Część użytkowników pisze, że anulowano tylko część podwójnie naliczonych transakcji. - Kasa niby wróciła ale nie wszystko a zdublowane transakcję nadal są w historii - czytamy w komentarzach na Facebooku. - Co z płatnościami zaplanowanymi wcześniej? Środki nie zostały pobrane, w historii rachunku brak jakiegokolwiek śladu - pisze inny użytkownik.
- Szanowni Państwo, informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację - obiecał Credit Agricole.