mBank / zdjęcie ilustracyjne

i

Autor: materiały prasowe mBank / zdjęcie ilustracyjne

Awaria w mBanku. Dziwne powiadomienia na telefonach klientów

2020-08-05 15:58

Awarie elektronicznych systemów bankowości nie należą do rzadkości. Systemy czasami się psują, gorzej, że często odbija się do na klientach. Brak dostępu do konta, niedziałające bankomaty czy brak możliwości zrealizowania przelewów potrafią niejednego wyprowadzić z równowagi. Tym razem klienci mBanku otrzymali dziwnie wiadomości push na swoje telefony, problemy ma także aplikacją mobilną.

Powiadomienia Push to wysyłane z poziomu aplikacji mobilnych wiadomości, które mają zachęcać użytkowników do interakcji, a zarazem informować. Powiadomienia Push mogą wspierać kampanię SMS lub działać rozłącznie. Klienci mBanku informują, że są im wysyłane tego typu dziwne wiadomości. Z poziomu telefonu otrzymywane są powiadomienia, że mBank pozdrawia bądź że jest to wiadomość testowa.

Czytaj również: ZUS zamknięty. Tego dnia nic w urzędzie nie załatwisz

Użytkownicy skarżą się również, że nie działa aplikacja mobilna i strona internetowa banku. Praktycznie nie jest możliwie dokonanie jakiejkolwiek czynności bankowej za pośrednictwem internetu.

Sprawdź także: Podróż samolotem w dobie koronawirusa. Komu należy się odszkodowanie

- Przepraszamy za wysłanie do Was testowych wiadomości push w aplikacji. Prosimy, nie reagujcie na nie. Klikanie w powiadomienia, powoduje spowolnienie działania aplikacji, Prosimy o chwilę cierpliwości. Mogą wystąpić również opóźnienia w połączeniach z call center – napisał mBanku w swoim komunikacie na Facebook’u.

Mała tygrysica z wrocławskiego ZOO

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze