Pekao

i

Autor: Shutterstock Bank Pekao

Awaria banku

Awaria w banku Pekao trwa?! Internauci nadal zgłaszają problemy

Klienci banku Pekao SA. od rana zgłaszali problemy i utrudnienia związane z dostępnością usług bankowych. Bank potwierdzał awarię, przepraszał klientów za niedogodności. Cały dzień trwały prace nad usunięciem awarii. Obecnie jak informuje Pekao SA: nasza bankowość działa już poprawnie. Przywróciliśmy wszystkie funkcjonalności Pekao24 oraz PeoPay. Internauci mają jednak odmienne zdanie. Co jeszcze nie działa?

Może pojawić się problem z niektórymi funkcjami. Prosimy spróbuj ponownie za chwilę

Niestety jest to nieprawda, złożenie dyspozycji spłaty części kredytu przez aplikacje mobilną jest niemożliwe, pojawia się błąd i przekierowanie na 404 Not Found w aplikacji pisze jeden z klientów; Nieprawda. Nie działa- pisze kolejna klientka; bank odpowiada, że może pojawić się problem z niektórymi funkcjami. Prosimy spróbuj ponownie za chwilę.

Awaria znanego banku. Ponad 2 000 zgłoszeń

Jak informuje portal tabletowo.pl klienci zgłaszali problemy z dostępnością usług banku już przed godziną 9:30. Zgodnie z danymi serwisu downdetector.pl do godziny 12.00 pojawiło się ponad 2 000 zgłoszeń. Klienci skarżyli się, że nie działa aplikacja bankowa - co uniemożliwia dokonanie opłat oraz skorzystanie z innych usług. 

Pekao S.A. potwierdza awarię i przeprasza klientów

Awarię potwierdzili również przedstawiciele banku Pekao S.A. za pośrednictwem mediów społecznościowych.

"Szanowni Klienci, nasze systemy są chwilowo niedostępne. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności bankowości internetowej #Pekao24 oraz aplikacji mobilnej PeoPay. Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za cierpliwość" - brzmi komunikat zamieszczony na Twitterze.

Nie jest wiadome co było przyczyną awarii.

Pieniądze to nie wszystko. Marcin Ociepa
Sonda
Czy często spotykasz się z bankowymi awariami?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze