Bank PKO BP

i

Autor: Shutterstock Bank PKO BP

Kłopoty klientów PKO BP

Awaria w PKO BP. Bank wydał ważny komunikat

2022-10-25 16:53

Zaniepokojeni klienci największego banku w Polsce, czyli PKO BP zgłaszali we wtorek 25.10. problemy z funkcjonowaniem strony internetowej. Już po godzinie 11 pojawiały się masowo informacje o awarii. Bank wydał komunikat w tej sprawie.

Awaria w PKO BP

Zaniepokojeni klienci banku PKO BP informowali o tym, że strona internetowa banku nie ładuje się tak jak powinna. Skalę zjawiska pokazują zgłoszenia w serwisie Downdetector. Problemy zgłaszali mieszkańcy dużych miast, takich jak Warszawa, Kraków czy Wrocław.  Klienci skarżą się głównie na niedziałającą aplikację mobilną.

Okazuje się jednak, że to nie sprawa nagłej awarii. Bank w oficjalnym komunikacie, już w piątek informował, że we wtorek 25.10. mogą wystąpić problemy z wejściem na jego stronę. Powinny one nastąpić jednak znacznie później, bo dopiero po godz. 23:00. Dodano także, że problemy nie powinny wpływać na funkcjonowanie usług bankowych.

"Od wtorku 25 października od godz. 23:00 do środy 26 października do godz. 2:30 nie będzie można korzystać ze strony informacyjnej www.pkobp.pl. Wszystkie karty płatnicze, serwis internetowy i telefoniczny iPKO i iPKO biznes, płatności w Internecie "Płacę z iPKO" oraz aplikacja IKO będą działać bez zakłóceń" — poinformował bank.

Pieniądze to nie wszystko Ireneusz Dąbrowski
Sonda
Czy korzystasz z aplikacji bankowych?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze