Awaria w PKO BP
Zaniepokojeni klienci banku PKO BP informowali o tym, że strona internetowa banku nie ładuje się tak jak powinna. Skalę zjawiska pokazują zgłoszenia w serwisie Downdetector. Problemy zgłaszali mieszkańcy dużych miast, takich jak Warszawa, Kraków czy Wrocław. Klienci skarżą się głównie na niedziałającą aplikację mobilną.
Okazuje się jednak, że to nie sprawa nagłej awarii. Bank w oficjalnym komunikacie, już w piątek informował, że we wtorek 25.10. mogą wystąpić problemy z wejściem na jego stronę. Powinny one nastąpić jednak znacznie później, bo dopiero po godz. 23:00. Dodano także, że problemy nie powinny wpływać na funkcjonowanie usług bankowych.
"Od wtorku 25 października od godz. 23:00 do środy 26 października do godz. 2:30 nie będzie można korzystać ze strony informacyjnej www.pkobp.pl. Wszystkie karty płatnicze, serwis internetowy i telefoniczny iPKO i iPKO biznes, płatności w Internecie "Płacę z iPKO" oraz aplikacja IKO będą działać bez zakłóceń" — poinformował bank.