Płatności kartą czy przelewy elektronicznie to dla wielu osób podstawa. Coraz więcej konsumentów całkowicie rezygnuje z gotówki. Niestety takie rozwiązanie ma również swoje minusy. W razie awarii klienci banku praktycznie całkowicie odcięci są od swoich finansów. Tym razem taka sytuacja spotkała klientów Alior Banku, T-Mobile Usługi Bankowe, Banku Pocztowym oraz Getin Banku.
Czytaj również: Fatalne wieści o bezrobociu w Polsce. Jest jeszcze gorzej niż podczas kryzysu w 2008
Użytkownicy płatności elektroniczną zgłaszają problemy z transakcjami internetowymi. Podczas wykonywania przelewu pojawia się informacja o odrzuconej transakcji, ale jednocześnie pieniądze są pobierane z konta. Alior Bank w wystosowanym na Facebook'u komunikacie potwierdził problemy. Spółka rekomenduje korzystanie w najbliższym czasie z płatności przy pomocą BLIKa.
Awaria dotknęła także T-Mobile Usługi Bankowe, spółka na swojej stronie informuje o trudności z autoryzacją transakcji kartowych. Odrzucone transakcje i problemy z autoryzacją t bolączki, z którymi dziś mierzą się także klienci Banku Pocztowego. Z kolei na utrudnienia w płatnością kartą natrafili klienci Getin Banku. Przedstawiciele tego banku poinformowali, że „trwają prace nad wyeliminowaniem pojawiających się utrudnień”.
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj