Biedronka - gazetka. Oferty, rabaty, wyprzedaże, promocje 2020

i

Autor: Biedronka - biuro prasowe

Biedronka ma WIELKIE promocje. Szynka i indyk po 1 zł, sznycel po 2 zł, łosoś i mielone po 3 zł

2020-07-06 11:33

Biedronka w tym tygodniu przygotowała mnóstwo atrakcyjnych promocji. Jeżeli planujesz duże zakupy, a nie chcesz obciążać portfela w Biedronce znajdziesz m.in. szynkę i indyka za złotówkę. Z najbardziej atrakcyjnych rabatów skorzystają klienci z kartą Moja Biedronka.

W tym tygodniu Biedronka popularne produkty na wyjątkowo atrakcyjnych cenach. W dyskontach trwają promocje na mięso i warzywa. Taniej kupimy takie produkty jak steki, mięsa mielone, kurczaki, szynki, golonka, tuńczyk czy żeberka. Z najbardziej atrakcyjnych okazji skorzystają posiadacze karty Moja Biedronka.

Od szóstego lipca w ofercie Biedronki jest szynka klasyczna Kraina Wędlin. Za 100 g produktu zapłacimy 1,59 zł, zamiast dotychczasowych 2,29 zł.

W bardzo niskiej cenie do ósmego lipca kupić można udka z indyka. 100 g kosztuje 1,20 zł. Kilogram produktu kosztuje 11,99 zł.

UWAGA! BEZ WYPŁAT 500 plus i trzynastych emerytur w 2021? PiS ma WIELKI problem przed wyborami

Miłośników mięsa ucieszy także promocja na sznycel z fileta piersi kurczaka o smaku sweet chili lemon Czas na Grill, którego 100 g wyceniono na 2,19 zł (21,90 zł za kg).

Aktualna oferta Biedronki, to także dobra okazja, żeby uzupełnić zapasy ryb. Świeży filet z łososia atlantyckiego, porcja rodzinna, Marinero do ósmego lipca kosztuje 3,99 zł za 100 g (39,90 zł/kg).

Jeśli dojdziecie do wniosku, że jecie za dużo mięsa, Biedronka ma także promocje na warzywa i owoce. O 40 proc. przeceniono Brzoskwinie Paraguayo, których kilogram kosztuje 5,99 zł. Cena ziemniaków polskich wczesnych spadła aż o 70 proc. do 0,89 zł.

Centra handlowe otwarte. Jak bezpiecznie robić zakupy? Gemini Park w Tychach

W związku ze zmianą tzw. matrycy VAT, która wchodzi w życie od 1 lipca, Biedronka już dzień wcześniej, 30 czerwca, rozpoczyna obniżkę cen sprzedaży dla asortymentu dostępnego w sklepach sieci. W efekcie w portfelach klientów Biedronki zostanie co najmniej 300 mln zł rocznie w stosunku do cen obowiązujących na początku czerwca. Wpływ na to, oprócz obniżek cen dla produktów regularnie dostępnych w ofercie sieci będą miały także akcje typu in-out w wybranych kategoriach.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze