Rzecznik klienta w Biedronce to pierwsza tego typu inicjatywa w naszym kraju. Powołana na to stanowisko Magdalena Koralewska ma być niezależna od sieci Biedronka i pomagać klientom gdy rozwiązania oferowane przez biuro obsługi nie będą spełniać ich oczekiwań. Co ważne, stanowisko to ma pomóc w wypracowaniu systemowych działań w segmentach, które potrzebują zmian.
Czytaj również: SALMONELLA w mięsie z kurczaka w sklepach Aldi. Sieć wycofuje ten produkt ze sprzedaży
Magdalena Koralewska już od ponad 20 lat związania jest z firmą Jeronimo Martins. Powołana na nowe stanowiska ma być swoistą „najwyższą instancją” dla klientów. Każdy kto ma jakieś sugestie albo problem, który nie został rozwiązany za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta może się do niej zgłosić. Co ważne, aby móc się skontaktować z rzecznikiem klienta należy wcześniej próbować rozwiązać swoją sprawę właśnie za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.
Sprawdź także: Biedronka powstanie w Rumunii. Jeronimo Martins korzysta z doświadczeń z Polski
- Uważam, że relacje oparte na zaufaniu i bliskości z klientami to podstawa w handlu. Dlatego cieszę się, że jako Rzecznik Klienta będę ich głosem. Mogę zagwarantować pełną otwartość na dialog i dogłębną analizę każdej sprawy, która do mnie trafi. Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki, ale chcę by efektem mojej pracy były również strukturalne zmiany w Biedronce. Dzięki temu nawet pojedyncze głosy będą realnie przyczyniać się do jeszcze wyższych standardów obsługi w całej sieci - mówi Magdalena Koralewska - Rzecznik Klienta w Polsce.
Wszyscy zainteresowani kontaktem z rzecznikiem klienta powinni wypełnić specjalny formularz dostępny na stronie internetowej. Wymagane jest również podanie numeru sprawy nadanego wcześniej przez Biuro Obsługi Klienta, bez tego przekierowani zostaniemy do właśnie tam. Stanowisko rzecznika klienta w Polsce jest niezależne od struktur operacyjnych Biedronki, ponieważ raportuje on bezpośrednio do działającego od 2005 roku Rzecznika Klienta całej Grupy Jeronimo Martins.