Pedro Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins jest przekonany, że Biedronka może rosnąć jeszcze bardziej, ponieważ sprzyjają jej warunki gospodarcze. Cena, oferta, bliskość, działalność operacyjna to cztery główne filary, na których, według prezesa, opiera się Biedronka. Jak widać, to może być przepis na sukces, bo firma mocno wzrosła zarówno pod względem sprzedaży, jak i zysków. Konsumpcja gospodarstw domowych wzrosła o 3,9 proc., w tym czasie inflacja żywności wyniosła 4,9 proc. Portugalski gigant miał w 2019 r. 54,2 mld zł przychodów, o 8,8 proc. więcej niż rok wcześniej.
ZOBACZ TEŻ: Sukces programu gwarancji de minimis BGK
Firma przypomniała, jak ważne znaczenie mają inwestycje i promocje marki. Pedro Soares dos Santos poinformował, że z program lojalnościowy "Moja Biedronka" skupia już 8 milionów użytkowników, a dziennie sklepy sieci w Polsce odwiedza 4,1 miliona klientów. - To siła napędowa do pracy i motywacja do dalszego działania - twierdzi właściciel Biedronki.
Biedronka wypuściła także 219 spotów telewizyjnych oraz wydała 192 edycje gazetek promocyjnych. W 2019 roku Jeronimo Martins otworzyło łącznie 128 nowych sklepów. Portugalski gigant zapowiada, że do końca 2020 r. będzie posiadać 3,1 tys. sklepów w Polsce, 250 z obecnie funkcjonujących zmodernizuje. Jeronimo Martis planuje też inwestycje w innych krajach. Ekspansja zagraniczna Grupy ma objąć Rumunię. Pedro Soares dos Santos zdradził jedynie, że stanie się do w niedługiej perspektywie, być może w ciągu najbliższych 2-3 lat.
SPRAWDŹ TAKŻE: Biedronka i PIZZA ZA ZŁOTÓWKĘ! Sprawdź, jak ją dostać