Słynne billboardy fundacji z Kornic. Kosztowały fortunę
Billboardy fundacji “Nasze dzieci - edukacja, zdrowie, wiara” z Kornic charakteryzują się ideologicznym nacechowaniem. Są podziwiane, ale przez wielu także mocno krytykowane. Religijne hasła wywołują kontrowersje jak np. te z 2021 r. “Kochajcie się mamo i tato”, które to potępiają przerywanie ciąży przez kobiety. Jak podają Wirtualnemedia.pl tamta akcja mogła kosztować ok. 5,5 mln zł. Znacznie więcej przeznaczono natomiast w lipcu br. na najnowszą kampanię i billboardy “Gdzie są te dzieci?”, bowiem fundacja wykupiła powierzchnię reklamową o wartości ponad 16,6 mln zł, z czego większość, bo 16,5 mln to reklamy. Hasło mogli zobaczyć Polacy w 2353 miejscach w kraju, o czym informują Wirtualnemedia.pl. Według fundacji billboardy mają na celu edukować zarówno dzieci, jak i dorosłych, wspierać inicjatywy społeczne np. na rzecz działalności wspomagającej kult religijny.
Polecany artykuł:
“Gdzie są te dzieci?” i “Kochajcie się mamo i tato”. Ile kosztowały billboardy?
Jak wynika z badania Kantar Media dot. kosztów wydatków, w czerwcu i lipcu 2022 r. Fundacja “Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara” wydała łącznie 26 236 877 mln zł na swoje kampanie. Słynie także z haseł takich jak “Pokój, Pokój, Pokój, Medjugorje” oraz “Jesteśmy Piękni Twoim Pięknem Panie”, na które fundacja miała przeznaczony największy budżet.