W ramach nowej kampanii reklamowej, Max Premium Burgers zdecydował się podjąć wyzwanie wobec największego konkurenta, McDonald’s, prezentując klientom nową propozycję - Burgera Rywala. Sieć ta zamierza podkreślić, że w dziedzinie fast food nadal istnieje wiele obszarów, które można ulepszyć, zwłaszcza pod względem smaku. Przedstawiając najnowszy burger, Max Premium Burgers pewnie ogłasza: „Zrobiliśmy to lepiej”, odnosząc się do działań innych sieci.
Kampania „Zrobiliśmy to lepiej” koncentruje się na promocji limitowanej edycji burgerów, specjalnie przygotowanej dla polskich konsumentów. Od 15 listopada w restauracjach Max Premium Burgers pojawi się trzy warianty nowego burgera, w tym wegetariańska opcja z roślinnym kotletem. Burger Rywala będzie dostępny w trzech wersjach - z wołowiną, wołowiną i bekonem oraz roślinny Plant Beef. Szef kuchni Jonas Mårtensson, związany z Max od 2007 r. i wcześniej pracujący na szwedzkim dworze królewskim, opracował recepturę najnowszego burgera.
Promocja obejmie różne kanały, w tym OOH, media cyfrowe, media społecznościowe, działania PR i współpracę z influencerami. Obecnie sieć Max Premium Burgers zatrudnia ponad 7000 pracowników, obsługując ponad 196 restauracji w Szwecji, Norwegii, Danii, Polsce i Egipcie. W Polsce sieć ta posiada 24 restauracje.