Oferta coraz szersza
Wszystkie nowo otwarte stacje to stacje franczyzowe, które obecnie stanowią ponad 25% wszystkich punktów należących do sieci w Polsce. Siec oferuje partnerom franczyzowym sprawdzone rozwiązania globalnej marki, dostęp do wysokiej jakości paliw i koncept nowoczesnego punktu convenience, łączącego zalety sklepu i punktu gastronomicznego. Stacje wyposażone są zarówno w najnowsze koncepty gastronomiczne, oferujące kultowe Hot Dogi, przyrządzane na miejscu ciepłe kanapki i wrapy czy świeżo wypiekane pieczywo, jak i wysokiej jakości paliwo. Na części stacji możliwe jest także zatankowanie AdBlue.
Jakie wsparcie dla franczyzobiorcy
Franczyzobiorcą może stać się właściciel istniejącej stacji paliw lub działki, na której planuje stację wybudować. Circle K zapewnia partnerom franczyzowym indywidualną opiekę kierowników regionalnych, którzy doradzają i pomagają przy prowadzeniu stacji. Sieć oferuje również dostęp do bazy klientów flotowych posiadających karty Circle K Routex. Wsparcie na etapie wdrożenia zyskują także pracownicy stacji franczyzowych, którzy biorą udział w wielu szkoleniach pomocnych w codziennej pracy.
– Chcemy dalej rozwijać naszą sieć w Polsce w modelu franczyzowym. Liczymy, że nie tylko wysokiej jakości paliwa, ale także bogata oferta pozapaliwowa zachęci naszych potencjalnych partnerów do wspólnego prowadzenia biznesu pod marką Circle K. Stale dodajemy nowe koncepty do naszej oferty, udostępniając je także naszym franczyzobiorcom. W ostatnim czasie na stacjach pojawił się Froster – maszyna do tworzenia deseru bazującego na kruszonym lodzie i kultowych napojach, który jest hitem już nie tylko w USA. Przykład taki jak ten, jest potwierdzeniem, że przyglądamy się globalnym trendom i dajemy dostęp do nich naszym franczyzobiorcom, zwiększając unikalność ich stacji i pomagając budować popyt – podkreśla Mirosław Caputa, dyrektor ds. sprzedaży i działalności operacyjnej w Circle K Polska, odpowiedzialny m.in. za rozwój sieci franczyzowej.
- Ten rok jest niezwykle intensywny i niesie nowe wyzwania dla całej gospodarki, także dla branży paliwowej. Wymaga od nas wzmożonych analiz i uważnego planowania na bazie wielu zmiennych, które pozostają częściowo niewiadome. W przeszłości zadeklarowaliśmy, że chcemy się rozwijać i mimo kryzysu, chcemy dotrzymać słowa. Dlatego tak liczne otwarcia nowych stacji w ostatnich miesiącach szczególnie nas cieszą – podsumowuje Michał Ciszek, Prezes Circle K Polska