Coke Zero ma zmienić nie tylko nazwę (przed dodanie członu „Sugar" (z ang. cukier), ale też zmienić smak i opakowanie. W Polsce nie będzie jeszcze dostępna w sprzedaży, a na początek pojawi się na rynku amerykańskim.
Od sierpnia, po roku obecności Coca-Coli Zero firma postanowiła odświeżyć jej wersję i podkreślić nie tylko nazwą, ale i smakiem, że nie zawiera ona cukru.
Zobacz także: Ministerstwo Rodziny postawiło się przedsiębiorcom. Będą wyższe stawki za pracę!
Zmiana jest postrzegana jako odważny krok koncernu, ponieważ Coke Zero w 2016 roku należała do 10 najpopularniejszych marek amerykańskich, a jej sprzedaż wzrosła aż o 3,5 proc.
Sprawdź również: Fiskus zabiera pieniądze na dzieci! Rodzice muszą płacić wysokie podatki od darowizn
Kampania reklamowa napoju w nowej formule ma potrwać od września do grudnia i będzie korzystać z wszystkich możliwych kanałów komunikacji: telewizji, internetu, radia, social mediów, outdooru, punktów sprzedaży. Będzie to największa aktywność marki od 2005 roku.
Źródło: /wirtualnemedia.pl