zakupy przez internet

i

Autor: Pixabay.com

Często zwracasz zakupiony towar? Mogą zablokować ci konto!

2018-05-24 14:48

Zakupy przez internet to nie tylko duże ułatwienie ale też ryzyko, że zamówiony towar nie będzie spełniał naszych oczekiwań. W takich sytuacjach najczęściej odsyłamy wadliwy produkt. Jak się jednak okazuje, amerykański gigant sprzedaży online, Amazon blokuje konta swoich klientów, którzy zbyt wiele razy dokonywali zwrotów. Dziennik „Wall Street Journal" pisze, że takie działania często podejmowane są bez żadnych wyjaśnień czy ostrzeżeń dla klientów.

Amazon od lat utrzymywał wizerunek firmy „przyjaznej klientom", słynął z dobrej obsługi klientów, a odesłanie wadliwego produktu było bardzo proste. Jak podaje „Wall Street Journal" zasady wprowadzane przez Amazon wyznaczały standardy w obsłudze klienta. Klienci serwisu podobnego traktowania zaczęli oczekiwać również od innych firm sprzedających swoje towary na portalu koncernu.

Zobacz również: Kupiłeś złe spodnie? Możesz je zwrócić w Żabce

Dziennik opisuje przypadek jednego z klientów Amazona, który w marcu otrzymał e-mail powiadamiający go o zamknięciu jego konta w serwisie. Jako powód podano naruszenie regulaminu platformy. Co więcej w wiadomości była także informacja, że klient "nie może założyć kolejnego konta ani korzystać z cudzego celem dokonywania zakupów na Amazonie".

Czytaj także: UOKiK ostrzega przed pośrednikiem finansowym. Oszukał już 400 osób

Obsługa klienta serwisu przyznała właścicielowi zamkniętego konta, że jego usunięciu było spowodowane częstymi zwrotami towarów. Klient w ubiegłym roku zwrócił zamówiony produkt raz, natomiast w tym roku odsyłał przesyłkę cztery razy. „Wall Street Journal" zwraca uwagę, że nie jest to to odosobniony przypadek. Wiele podobnych historii klienci opisali w mediach społecznościowych.

 

 

 

 

 

Źródło: tvn24bis







Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze