Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu.
Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj.
Ze względu na duże zainteresowanie klientów usługą oraz liczne prośby klientów, Poczta Polska rozszerza funkcjonalność o kolejne adresy. Dzięki wprowadzonym zmianom każdy użytkownik będzie mógł teraz zgłosić trzy adresy korespondencyjne, z których będzie otrzymywał korespondencję w formie dokumentu elektronicznego.
ZOBACZ TEŻ: Polscy twórcy gier nie boją się koronawirusa. W tej branży ostatnie wydarzenia to złoty okres
Z końcem kwietnia br. Poczta Polska, na czas pandemii koronawirusa, wprowadziła możliwość odbioru korespondencji listowej poleconej elektronicznie bez konieczności bezpośredniej obsługi w miejscu zamieszkania czy w placówce pocztowej. Nadchodzące do klientów przesyłki polecone przetwarzane są w formę dokumentu elektronicznego i udostępniana jest ich zawartość wraz z kopertą w eSkrzynce Użytkownika założonej przy użyciu profilu zaufanego. Dodatkowo każda przesyłka zostaje po upływie miesiąca od udostępnienia przesłana na wskazany adres.
ZOBACZ TEŻ: Składki ZUS w dobie koronawirusa. Tarcza antykryzysowa