Cyfrowy Polsat zastosował się do prośby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, którego prezes w zeszłym tygodniu zaapelował o zwrot kosztów płatnego pakietu poszkodowanym klientom. Sprawa dotyczy prawie tysiąca osób - podaje serwis wirtualnemedia.pl.
Zobacz również: EURO 2016. Zapłacili za mecze, na pół godziny stracili obraz w TV
Cena płatnego pakietu Cyfrowego Polsatu w TV czy dostępu do transmisji w Ipla TV, wynosi 99 zł. Już od drugiego dnia EURO 2016 zaczęły docierać głosy niezadowolenia klientów, którzy skarżyli się na problemy techniczne.
Jak informują Wirtualne Media, Cyfrowy Polsat otrzymał kilkaset zgłoszeń i każde z nich traktował indywidualnie. Prosił o szczegółowe opisanie problemu, a następnie proponował dwa rozwiązania - rezygnację z pakietu oraz całkowity zwrot kosztów bądź promocję w postaci darmowego przez 30 dni pakietu IPLA Sport. Jeśli użytkownik nie udzielił żadnej odpowiedzi w ciągu doby, operator uznawał, że klient rezygnuje i chce zwrotu pieniędzy.
UOKiK czeka jeszcze na odpowiedź m.in. w kwestii wyłączenia zagranicznych kanałów, w których można było oglądać mecze Euro 2016 (ZDF, Das Erste).