Facebook, z którego darmowych narzędzi korzysta ponad 200 milionów małych i średnich firm na całym świecie, oraz Shoper – dostarczający oprogramowanie do 15 tys. sklepów internetowych, w ramach partnerskiej współpracy organizują szkolenie online dla wszystkich zainteresowanych uruchomieniem i prowadzeniem sprzedaży przez internet.
ZOBACZ TEŻ: Niedziela handlowa 2020. Czy 15 listopada zrobisz zakupy?
Shoper, dzięki przyznanemu statusowi Facebook Marketing Partner for Commerce, jako pierwsza platforma sklepów internetowych w Polsce wprowadziła dla swoich klientów profesjonalne kampanie reklamowe zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie oraz Messengerze. Teraz weźmie udział w szkoleniu „O czym nie możesz zapomnieć, otwierając e-sklep?”, organizowanym przez Facebook 18 listopada 2020 roku na stronie Przestrzeń From Facebook: www.facebook.com/PrzestrzenFb.
„Rok 2020 to wyjątkowy czas dla sprzedaży – w dobie pandemii wiele firm przeniosło się do internetu, by w sieci szukać skutecznego kanału zbytu swoich towarów. Spora część firm sprzedających stacjonarnie wciąż jest jednak jeszcze przed tym etapem, dlatego chcemy edukować rynek i podpowiadać, jak najskuteczniej uruchamiać dzisiaj sprzedaż w kanale online” – mówi Dominik Cisoń, Shoper Learning Coordinator, który wystąpi w roli eksperta podczas planowanego szkolenia.
W ramach webinaru wymienione zostaną najważniejsze elementy, które musi posiadać profesjonalny i bezpieczny sklep internetowy, omówione zostaną również funkcjonalności łączące sklep internetowy z Facebookiem i usprawniające działania sprzedażowe.
„Dla firm, które dopiero planują uruchomienie sprzedaży w internecie, będzie to swoisty niezbędnik do prowadzenia sklepu w kanale online. Oprogramowanie Shoper pozwala uruchomić własny sklep internetowy niemal z dnia na dzień, dostarczając kompleksowe narzędzie do profesjonalnej sprzedaży online i bez skomplikowanej wiedzy technicznej” - zapowiada Dominik Cisoń. „Na przykładzie biznesów działających już w internecie pokażemy jednak nie tylko, jak uruchomić sprzedaż online, ale również jak efektywnie wykorzystywać możliwości, jakie daje połączenie e-sklepu z Facebookiem”.
SPRAWDŹ TAKŻE: Pomysł na eko firmę: Recykling tworzyw sztucznych