Gang Słodziaków zdominował Biedronkę! Sieć przygotowała niespodziankę dla swoich klientów

2019-12-03 11:22 KaJa
Gang Słodziaków
Autor: MATERIAŁY PRASOWE Gang Słodziaków

Kolejna już edycja „Gangu Słodziaków:” Biedronka za nami. Podobnie jak w poprzednich przypadkach okazała się ona dla sieci gigantycznym sukcesem. Klienci zebrali bądź też kupili ponad 7,2 mln maskotek. To jednak nie wszystko, dla wszystkich miłośników sympatycznych zwierzątek Biedronka przygotowała specjalny bonus.

Równie wielki zainteresowaniem jak same maskotki cieszyła się również książeczka zawierająca przygody biedronkowych bohaterów - „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków”. W sumie trafiła ona do ponad 620 tys. klientów z całej Polski. A to jeszcze nie koniec od 2 grudnia zakupić można grę dla dzieci Milionerzy w wydaniu słodziakowym, które może się stać idealnym prezentem mikołajkowym lub pod choinkę.

Zobacz również: Rewolucja w Lidlu. Warzywa i owoce bez torebek 


Słodziakowa gra kosztuje 69,90 złotych. Według obietnic sieci „Gang Słodziaków Milionerzy” to obowiązkowa pozycja dla wszystkich wiernych fanów zwierzątek z Leśnej Polany. Jak sama nazwa wskazuje gra inspirowana jest popularnym teleturniejem. W puli pytań znalazły się te dotyczące literatury dziecięcej, filmów animowanych, świata roślin, zwierząt oraz oczywiście znajomości przygód Słodziaków. Na każdego, kto zdecyduje się powalczyć o tytułowy milion, będzie czekał specjalny „Słodziakowy Banknot Zwycięzcy”.

Sprawdź także: "Wybieram 590" - kupuj polskie produkty

Tegoroczna edycja „gangu Słodziaków”, podobnie jak poprzednie, cieszyła się niesłabnącą popularnością. W czasie 14 tygodni trwania zabawy Biedronka wydała klientom w sumie ponad 7,2 mln maskotek. Najpopularniejszymi okazały się: Sarenka Hania, Nietoperz Nikodem i Borsuk Bartek.

Milionerzy .Gang Słodziaków
Autor: materiały prasowe Milionerzy .Gang Słodziaków Link: https://cdn.galleries.smcloud.net/t/photos/gf-g8jf-rdjc-SqCX_milionerzy-gang-slodziakow.jpg

- Jak połączyć ważne idee i przekonać do nich dzieci, jednocześnie nie zanudzając ich? Wydaje się, że znaleźliśmy na to idealny sposób! Nasza akcja łączy zabawę z celami edukacyjnymi, takimi jak promowanie czytelnictwa i ekologii. Teraz do oferty wprowadzamy dodatkowo grę Milionerzy i również mamy nadzieję, że Słodziaki z  jej pomocą zachęcą dzieci do odkrywania świata – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka