Równie wielki zainteresowaniem jak same maskotki cieszyła się również książeczka zawierająca przygody biedronkowych bohaterów - „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków”. W sumie trafiła ona do ponad 620 tys. klientów z całej Polski. A to jeszcze nie koniec od 2 grudnia zakupić można grę dla dzieci Milionerzy w wydaniu słodziakowym, które może się stać idealnym prezentem mikołajkowym lub pod choinkę.
Zobacz również: Rewolucja w Lidlu. Warzywa i owoce bez torebek
Słodziakowa gra kosztuje 69,90 złotych. Według obietnic sieci „Gang Słodziaków Milionerzy” to obowiązkowa pozycja dla wszystkich wiernych fanów zwierzątek z Leśnej Polany. Jak sama nazwa wskazuje gra inspirowana jest popularnym teleturniejem. W puli pytań znalazły się te dotyczące literatury dziecięcej, filmów animowanych, świata roślin, zwierząt oraz oczywiście znajomości przygód Słodziaków. Na każdego, kto zdecyduje się powalczyć o tytułowy milion, będzie czekał specjalny „Słodziakowy Banknot Zwycięzcy”.
Sprawdź także: "Wybieram 590" - kupuj polskie produkty
Tegoroczna edycja „gangu Słodziaków”, podobnie jak poprzednie, cieszyła się niesłabnącą popularnością. W czasie 14 tygodni trwania zabawy Biedronka wydała klientom w sumie ponad 7,2 mln maskotek. Najpopularniejszymi okazały się: Sarenka Hania, Nietoperz Nikodem i Borsuk Bartek.
- Jak połączyć ważne idee i przekonać do nich dzieci, jednocześnie nie zanudzając ich? Wydaje się, że znaleźliśmy na to idealny sposób! Nasza akcja łączy zabawę z celami edukacyjnymi, takimi jak promowanie czytelnictwa i ekologii. Teraz do oferty wprowadzamy dodatkowo grę Milionerzy i również mamy nadzieję, że Słodziaki z jej pomocą zachęcą dzieci do odkrywania świata – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka