UPS zamierza pozbyć się jednej ze swoich marek - Coyote Logistics
Osoby decyzyjne w UPS uznały, że Coyote Logistics jest za bardzo narażona na zmienną koniunkturę w branży logistycznej. Z tego powodu rozważana jest sprzedaż struktury. Wyniki finansowe poszły mocno w dół po wybuchu pandemii, kiedy cała branża transportowa notowała spadki. Obecnie jest lepiej jednak wahania rynkowe okazały się czynnikiem decydującym dla planów sprzedaży Coyote Logistics, będącej jedną z wiodących firm logistycznych w USA.
Słabsze wyniki UPS
W ostatnim czasie statystyki UPS zdecydowanie spadły. Średnia dzienna ilość przesyłek krajowych i międzynarodowych spadła o niemal 10%. UPS zapowiada zwolnienie 12 tys. spośród ok. pół miliona osób zatrudnianych przez spółkę. CFO Brian Newman zapowiedział, że zlikwidowane etaty nie zostaną przywrócone.
Czym zajmuje się UPS
UPS jest światową marką w dziedzinie przesyłek. Początki datują się na rok 1907. W 2005 UPS przejęła polską firmę kurierską Messenger Service Stolica. Przesyłki UPS obejmują ponad 200 krajów i terytoriów na świecie.