Netto zastąpi Tesco w Starachowicach

i

Autor: geograph.org.uk Netto zastąpi Tesco w Starachowicach

MEGApromocje w Netto: boczek za 9 zł, wykwintne masło za 3 zł, piwo za 2 zł i winogrona za 5 zł

2021-04-13 12:32

Promocje w Netto mogą przyciągać sporo klientów. W tym tygodniu jest w czym wybierać. Z promocyjnych produktów ze sklepu Netto można zrobić tani i typowo wiosenny obiad. W tym tygodniu w promocji są m.in. ziemniaki młode za 3,99 zł, boczek wieprzowy tańszy niż zwykle aż o 6 zł, ogórek gruntowy o 5 zł tańszy. Do tego można dobrać owoce w promocyjnych cenach: winogrona za 5,99 zł i śliwki za 6,99 zł. Co jeszcze ciekawego przygotowała sieć sklepów Netto na najbliższe dni?

Planujesz zakupy w Netto? Na najbliższe dni, do 17 kwietnia, sieć sklepów przygotowała ciekawe promocje. Gazetka Netto pełna jest atrakcyjnych produktów w atrakcyjnych cenach. Na przykład w niższych cenach są ziemniaki, boczek, kurczak kukurydziany, winogrona, śliwki, piwo. Spore obniżki produktów czekają także na miłośników kawy i czekolady. Na przykład w czwartek, 15 kwietnia, mielona kawa Jacobs Cronat Gold jest tańsza o 20 proc. i kosztuje 13,49 zł zamiast 16,99 zł. Natomiast do 17 kwietnia (sobota) kawa ziarnista Dallmayr prodomo jest o 10 zł tańsza i obecnie kosztuje 15,99 zł zamiast 25,99 zł. A co z cenami wspomnianych już czekolad? Słodkie tabliczki, w zależności od wielkości i od firmy, można kupić o 1 lub 2 zł taniej. W najbliższych dniach w Netto tańsze będą również piwa. Na przykład piwo Amber tańsze jest o 1 zł  kosztuje 3,49 zł, a przy zakupie 8 puszek Żubra cena jednej to 2,09 zł. Więcej szczegółów promocji z gazetki Netto przedstawiamy w galerii poniżej.

Netto to europejska sieć osiedlowych supermarketów duńskiego koncernu Salling Group. Pierwszy sklep Netto otwarto 1 kwietnia 1981 w Kopenhadze. Logo sieci to czarnowłosy pies rasy terier szkocki wabiący się imieniem Scottie, trzymający w pysku koszyk. Jak podaje wikipedia, logo to obowiązuje od 1 października 1992, a stworzył je reklamiarz Peter Hiort. Wybrał on ten motyw z trzech powodów. Po pierwsze, Szkocja kojarzona była z oszczędnością. Po drugie, psy były bardzo lubiane przez ogół społeczeństwa. Po trzecie, na podstawie psiej sylwetki było bardzo łatwo stworzyć logo, które było zarówno proste, jak i charakterystyczne. Sklepy Netto funkcjonują w Danii (494 sklepy), Niemczech (347 sklepów), Szwecji (162 sklepy) i Polsce (368 sklepów).

Sonda
Co wolisz?
E-polska: Rok od pandemii

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze