Własna strona internetowa, czyli jak pozyskać nowych klientów?
Przy obecnej drożyźnie i inflacji warto postawić na proste rozwiązania, dzięki którym dobrze zareklamujemy naszą działalność, a przy tym nie poniesiemy dużych kosztów. Wiele firm oferuje mnóstwo ciekawych dodatków do strony internetowej, jednak te niekiedy okazują się być zbędne. W obecnych czasach niemalże wszystko odbywa się w internecie. Tak jest prościej, szybciej i łatwiej. Aby przyciągnąć nowych klientów i rozwinąć swoją markę stworzenie własnej strony internetowej dedykowanej sprzedawanym produktom bądź usługom to “strzał w dziesiątkę”.
Nie należy jednak kierować się najniższą ceną, ponieważ wykonanie profesjonalnej strony wymaga wielu godzin pracy, jak i fachowej wiedzy.
Polecany artykuł:
Ile kosztuje strona internetowa?
Cena za stworzenie strony internetowej zależy od wielu czynników i w pakiecie powinniśmy otrzymać: indywidualny projekt, gwarancję działania, doradztwo i szkolenie z obsługi, optymalizację SEO, a także niezbędne wsparcie w późniejszych etapach.
Prosta strona internetowa składająca się głównie z zakładek kosztuje ok. 1500 zł - 2000 zł. Bardziej profesjonalna przeznaczona dla większych firm wyniesie nas ok. 2000 zł - 5500 zł. Drożej zapłacimy za stronę będącą jednocześnie sklepem internetowym, gdzie możemy wystawić na sprzedaż swoje produkty. Cena za taki sklep to ok. 4000 zł - 15 000 zł. W przypadku małych przedsiębiorstw wystarczy prosta strona, dzięki której będzie można w łatwy sposób zaistnieć w sieci. Oczywiście, warto wziąć pod uwagę również reklamę i promowanie strony. W sytuacji gdy nie posiadamy wystarczające budżetu, dobrym pomysłem będzie zareklamowanie swoich produktów i usług, a także działającej już strony internetowej na platformach społecznościowych.