Szalik, kolejna para rękawiczek, zestaw kosmetyków po goleniu – lista nietrafionych prezentów jest długa i nie dziwi to, że każdego roku wybór tego najodpowiedniejszego podarunku jest mocno stresujący. W przeprowadzonym badaniu na pytanie, czy otrzymaliśmy kiedyś taki właśnie nietrafiony prezent, aż 70 proc. badanych odpowiedziało twierdząco.
Coroczne dylematy prezentowe
Pomimo tego, że znamy ogólne upodobania i gusta znajomych i najbliższych, każdego roku głowimy się co ofiarować im pod choinkę. Oczywiście zawsze możemy powiedzieć, że pamięć i uwaga poświęcona drugiej osobie jest najważniejsza, jednak zazwyczaj zależy nam, aby nasz prezent sprawił autentyczną radość i był czystą przyjemnością dla obdarowywanych.
Narodowa kwarantanna do 17 stycznia! DRAKOŃSKIE OBOSTRZENIA i godzina policyjna w Sylwestra
Z pomocą mogą przyjść karty podarunkowe, które z jednej strony ściągają z nas wysiłek wyboru konkretnego prezentu i z drugiej dają możliwość wyboru osobie obdarowanej tego najodpowiedniejszego wymarzonego podarunku. Pewną jednak wadą kart podarunkowych jest to, że można je realizować tylko w sklepie jednej marki, co podkreśla niemal połowa respondentów. Z rozwiązaniem przychodzi nowo powstały serwis KartyPodarunkowe.online, oferujący karty podarunkowe różnych marek w jednym miejscu, a także MultiKartę „7 życzeń”, czyli uniwersalną kartę, którą można wymienić na stronie serwisu na dowolnie wybrane karty podarunkowe.
Rozwiązanie to zdecydowanie podoba się ankietowanym, bo 81 proc. z nich twierdzi, że taką właśnie kartę podarowałoby jako prezent świąteczny.
- Marketplace KartyPodarunkowe.online powstał z myślą zarówno o biznesie, jak i osobach indywidualnych. Zauważyliśmy, że chociaż Polacy coraz częściej decydują się na zakup kart podarunkowych, problemem jest dobór sklepu do zainteresowań obdarowywanego. Jako specjaliści od prezentów wiemy doskonale z jakimi dylematami mierzą się Polacy, dlatego wyszliśmy temu naprzeciw i stworzyliśmy to innowacyjne rozwiązanie – mówi Grzegorz Mucha, Dyrektor Zarządzający Digital Reload Polska.
Wśród osób, które mają problem z wyborem prezentów, aż 92 proc. twierdzi, że karta podarunkowa do wykorzystania w różnych sklepach, byłaby rozwiązaniem ułatwiającym ten proces, a 84 proc. Polaków uważa, że byłby to atrakcyjny prezent.
Dane w materiale na podstawie badania opinii przeprowadzonego przez instytut IQS metodą CAWI na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 18-55 lat (n-800) między 9 a 10 grudnia 2020 roku, na zlecenie Digital Reload Polska.