Prezent

i

Autor: materiały prasowe Prezent

Jaki prezent na święta Bożego Narodzenia? Większość Polaków... nie wie

2020-12-18 10:56

Trwa gorący świąteczny okres, a wraz z nim pojawiają się coroczne dylematy – co podarować najbliższym pod choinkę. Jak pokazują badania zrealizowane przez Instytut Badań Opinii IQS z problemem tym mierzy się 61 proc. ankietowanych Polaków, dlatego karty podarunkowe mogą być optymalnym rozwiązaniem. Jednocześnie blisko co druga osoba (44 proc.) za wadę standardowych kart podarunkowych wskazuje, że można je wykorzystać wyłącznie w jednym sklepie.

Szalik, kolejna para rękawiczek, zestaw kosmetyków po goleniu – lista nietrafionych prezentów jest długa i nie dziwi to, że każdego roku wybór tego najodpowiedniejszego podarunku jest mocno stresujący. W przeprowadzonym badaniu na pytanie, czy otrzymaliśmy kiedyś taki właśnie nietrafiony prezent, aż 70 proc. badanych odpowiedziało twierdząco.

Coroczne dylematy prezentowe

Pomimo tego, że znamy ogólne upodobania i gusta znajomych i najbliższych, każdego roku głowimy się co ofiarować im pod choinkę. Oczywiście zawsze możemy powiedzieć, że pamięć i uwaga poświęcona drugiej osobie jest najważniejsza, jednak zazwyczaj zależy nam, aby nasz prezent sprawił autentyczną radość i był czystą przyjemnością dla obdarowywanych.

Narodowa kwarantanna do 17 stycznia! DRAKOŃSKIE OBOSTRZENIA i godzina policyjna w Sylwestra

Z pomocą mogą przyjść karty podarunkowe, które z jednej strony ściągają z nas wysiłek wyboru konkretnego prezentu i z drugiej dają możliwość wyboru osobie obdarowanej tego najodpowiedniejszego wymarzonego podarunku. Pewną jednak wadą kart podarunkowych jest to, że można je realizować tylko w sklepie jednej marki, co podkreśla niemal połowa respondentów. Z rozwiązaniem przychodzi nowo powstały serwis KartyPodarunkowe.online, oferujący karty podarunkowe różnych marek w jednym miejscu, a także MultiKartę „7 życzeń”, czyli uniwersalną kartę, którą można wymienić na stronie serwisu na dowolnie wybrane karty podarunkowe.

Rozwiązanie to zdecydowanie podoba się ankietowanym, bo 81 proc. z nich twierdzi, że taką właśnie kartę podarowałoby jako prezent świąteczny. 

Rząd wprowadza nowe obostrzenia

- Marketplace KartyPodarunkowe.online powstał z myślą zarówno o biznesie, jak i osobach indywidualnych. Zauważyliśmy, że chociaż Polacy coraz częściej decydują się na zakup kart podarunkowych, problemem jest dobór sklepu do zainteresowań obdarowywanego. Jako specjaliści od prezentów wiemy doskonale z jakimi dylematami mierzą się Polacy, dlatego wyszliśmy temu naprzeciw i stworzyliśmy to innowacyjne rozwiązanie – mówi Grzegorz Mucha, Dyrektor Zarządzający Digital Reload Polska.

Wśród osób, które mają problem z wyborem prezentów, aż 92 proc. twierdzi, że karta podarunkowa do wykorzystania w różnych sklepach, byłaby rozwiązaniem ułatwiającym ten proces, a 84 proc. Polaków uważa, że byłby to atrakcyjny prezent. 

Dane w materiale na podstawie badania opinii przeprowadzonego przez instytut IQS metodą CAWI na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 18-55 lat (n-800) między 9 a 10 grudnia 2020 roku, na zlecenie Digital Reload Polska.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze