Promocje Biedronki oferujące w pierwszej edycji pluszowe warzywa, a obecnie leśne zwierzęta to strzał w dziesiątkę. Akcja bije rekordy popularności, nie tylko wśród dzieci, ale także dorosłych. Internet pełen jest opowieści jak klienci, często w wyjątkowo absurdalny sposób, próbują zdobyć promocyjne naklejki, a i nierzadko walczą między sobą o pluszaki. Słodziaki można zbierać od 27 sierpnia, a cała akcja potrwa do 18 listopada 2018 roku. Odebrać pluszaki będzie można do grudnia 2018 lub do wyczerpania zapasów. Każdego ze Słodziaków będzie można otrzymać za darmo po zebraniu 60 naklejek, a 30 naklejek będzie uprawniało do jego zakupu za jedyne 19,99 zł/szt. Już 15 zebranych naklejek pozwoli odebrać za darmo książkę „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”. Tę wyjątkową pozycję będzie też można kupić w Biedronce w regularnej cenie – 9,99 zł/szt., natomiast Słodziaka w cenie 49,99 zł/szt.
Gigantyczne zainteresowanie całej akcji promocyjnej przełożyło się także na jej spot reklamujący. Reklamy Biedronki dotyczące „Gangu Słodziaków” były najpopularniejsze we wrześniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. Sieć Jeronimo Martins zgarnęła aż dwa pierwsza miejsca w zestawieniu. Na pierwszej i drugijej pozycji uplasowały się reklamy sklepów sieci Biedronkapromujące akcję lojalnościową "Gang Słodziaków". Były to spoty "Piosenka »Chodź, poznaj Gang Słodziaków«" i "Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc – cz. 1 »Echo«". Wyprzedziły one reklamę Reserved "Chapter I: The Show - #IcanBoogie – Reserved AW18 campaign" z udziałem aktorki Joanny Kulig i francuskiej influencerki Jeanne Damas.
Źródło: press.pl