Nie od dziś wiadomo, że Polak potrafi. Jesteśmy mistrzami oszczędzania, często naginając określone zasady. Użytkownicy jednej z najpopularniejszych platform filmowych odkryli, że z serwisu zniknęła opcja bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego dla nowych klientów. Oficjalnym powodem takiego działania mają być teksty, ale istnieją podejrzenia, że bardziej chodzi o ukrócenie nieczystych praktyk użytkowników, którzy po skończeniu się okresu próbnego kasowali konto i zakładali nowe znowu korzystając z bezpłatnego miesiąca.
- W Twoim kraju nie oferujemy obecnie bezpłatnego okresu próbnego. Aby rozpocząć członkostwo, odwiedź witrynę Netflix.com, wybierz plan i preferowaną opcję płatności, wprowadź adres e-mail, wpisz hasło, a potem zacznij oglądać – taki komunikat wyświetla się na Netflixie podczas próby uruchomienia okresu próbnego.
Za oficjalny powód takiego stanu rzeczy Netflix podaje trwające testy, jednak wielu ekspertów podejrzewa, że prawdziwe przyczyny są inne. Nie od dziś wiadomo, że wielu użytkowników platformy tworzyło fikcyjne konta i sprzedawali dostęp do nich.
Ile kosztuje korzystanie z Netlifxa?
Decydując się na wykupienie dostępu do platformy do wyboru mamy trzy warianty. Pierwszy podstawowy gdzie możemy oglądać filmy i seriale dostępne w serwisie, ale tylko na jednym urządzeniu na raz. Takie pakiet kosztuje 34 złote miesięcznie. Za pakiet Standard zapłacimy 43 złote miesięcznie i wtedy będziemy mogli korzystać z bazy platformy na dwóch urządzeniach jednocześnie w jakości HD. Pakiet premium to najdroższa opcja, która pozwala na oglądanie na czterech ekranach w jakości HD i Ultra HD. Cena pakietu wynosi 52 złote.