Kobieta rozmawiająca przez telefon. Zdjęcie ilustracyjne

i

Autor: icsilviu/pixabay.com Kobieta rozmawiająca przez telefon. Zdjęcie ilustracyjne

Zmiany w Orange

Koniec stacjonarnych salonów obsługi klienta. Operatorzy telekomunikacyjni pomogą tylko telefonicznie

2022-11-14 13:36

W Polsce mamy coraz mniej salonów operatorów telekomunikacyjnych. Klienci będą musieli przyzwyczaić się do nowoczesnych form obsługi. Tradycyjne salony są zastępowane przez internet lub usługi telefoniczne– pisze „Rzeczpospolita”

Orange zmniejsza ilość punktów obsługi klienta

Ograniczenie liczby tradycyjnych punktów obsługi klienta obserwujemy na rynku telekomunikacyjnym od kilku lat.  Mniej salonów ma np. sieć Orange. W Polsce działało 619 salonów Orange Polska na koniec września 2022 – podał operator w odpowiedzi na pytania „Rz”. To oznacza, że w ciągu 12 miesięcy liczba fizycznych punktów obsługi klienta operatora skurczyła się o 42 (6 proc.). Rok temu Orange Polska miał bowiem 661 salonów. - „Zmieniające się trendy rynkowe i zachowania klienckie wskazują, że konsumenci coraz chętniej korzystają ze zdalnych kanałów dystrybucji, a co za tym idzie, rozwijamy nasze rozwiązania cyfrowe i narzędzia dostępne na naszej stronie internetowej” – podaje Orange Polska.

Play i T-Mobile jeszcze czekają

W mniejszym stopniu tendencję do zmniejszania liczby tradycyjnych salonów obsługi klienta widać po publicznie dostępnych danych w T-Mobile. Play, po przejęciu UPC, decyzję o strukturze punktów obsługi klientów ma przed sobą. Żaden z tych telekomów nie zdradził nam jak zmieniła się sieć salonów grupy w ostatnim roku – pisze rp.pl.

Sonda
Czy Polacy są już uzależnieni od korzystania z telefonów komórkowych?
Pieniądze to nie wszystko Artur Soboń

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze