Jak wskazuje Lidl w swoim komunikacie sieć docenia zaangażowanie swoich pracowników w wykonywanie codziennych obowiązków. Pracownicy sklepów w obecnej sytuacji stali się bohaterami, którzy mimo rygorystycznych wytycznych, wykonują swoją misję i zapewniają Polakom dostęp do artykułów spożywczych każdego dnia.
Zobacz również: Piwo warte 12 mln zł zalega w knajpach. Firmy piwowarskie odbierają je od tysięcy lokali gastronomicznych, by te nie traciły pieniędzy
- Chcemy, by nasi pracownicy mieli pewność, że ich wielkie zaangażowanie w pracę jest doceniane przez naszą firmę. Nasi pracownicy są fundamentem Lidl Polska – ich odpowiedzialna postawa sprawia, że wypełniamy naszą misję społeczną, zapewniając Polakom żywność, a klienci każdego dnia mogą zrobić u nas niezbędne zakupy – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.
Sprawdź też: Wielka promocja w Rossmannie. Produkty do makijażu przecenione o 50 proc.!
Lidl za pośrednictwem nośników zewnętrznych – billboardów – zwraca uwagę na to, że niezależnie od sytuacji gwarantuje dobre warunki zatrudnienia – umowę o pracę, ponadprzeciętną w branży wysokość wynagrodzenia oraz pozapłacowe benefity m.in. takie jak ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną czy kartę Multisport. Ponadto, w tak trudnym jak obecnie okresie, Lidl cały czas podejmuje nowe działania, by zapewnić ponad 20 tysiącom pracowników bezpieczeństwo i ochronę ich zdrowia. Firma wprowadziła do tej pory szereg rozwiązań chroniących zdrowie pracowników. Jako pierwsza sieć sklepów tego formatu w Polsce rozpoczęła przekazywanie dodatkowego środka ochrony osobistej – przyłbic ochronnych. W sklepach przy stanowiskach kasowych zostały zamontowane specjalne ekrany ochronne wykonane z plexi, a na podłogach wyznaczone bezpieczne odległości między osobami stojącymi w kolejce. Wprowadzono również zmiany w modelu działania – zespoły pracowników są dzielone na grupy tak, aby kontakt między nimi był jak najmniejszy. W każdym sklepie i biurze pracownicy mogą korzystać z podajników ze środkami dezynfekcyjnymi oraz płynów antybakteryjnych lub rękawiczek ochronnych. Klienci odwiedzający sklepy powinni pamiętać o pozostałych środkach ostrożności. Przy taśmie w strefie wypakowywania zakupów przy kasach fiskalnych powinna przebywać wyłącznie jedna osoba, a pozostali klienci stojący w kolejce powinni pamiętać o zachowaniu 2 metrów odległości między sobą.