Lidl sklep

i

Autor: materiały prasowe Lidl sklep

Kryzys ekonomiczny. Lidl nadal zatrudnia pracowników i zapewnia im stabilne wynagrodzenie

2020-04-15 10:55

Epidemia koronawirusa będzie miała gigantyczny wpływ na sytuację a rynku pracy. Przepisy wprowadzonej przez rząd tarczy antykryzysowej mają przede wszystkim na celu ograniczenie masowych redukcji etatów. Wiele firm jednak już teraz zwalnia zatrudnionych co będzie miało przełożenie na wzrost poziomu bezrobocia. Są jednak branże, które w obecnej sytuacji zatrudniają. Lidl nadal poszukuje pracowników i zapewnia im stabilne wynagrodzenie oraz maksymalną ochronę podczas pracy.

Jak wskazuje Lidl w swoim komunikacie sieć docenia zaangażowanie swoich pracowników w wykonywanie codziennych obowiązków. Pracownicy sklepów w obecnej sytuacji stali się bohaterami, którzy mimo rygorystycznych wytycznych, wykonują swoją misję i zapewniają Polakom dostęp do artykułów spożywczych każdego dnia.

Zobacz również: Piwo warte 12 mln zł zalega w knajpach. Firmy piwowarskie odbierają je od tysięcy lokali gastronomicznych, by te nie traciły pieniędzy

- Chcemy, by nasi pracownicy mieli pewność, że ich wielkie zaangażowanie w pracę jest doceniane przez naszą firmę. Nasi pracownicy są fundamentem Lidl Polska – ich odpowiedzialna postawa sprawia, że wypełniamy naszą misję społeczną, zapewniając Polakom żywność, a klienci każdego dnia mogą zrobić u nas niezbędne zakupy – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Sprawdź też: Wielka promocja w Rossmannie. Produkty do makijażu przecenione o 50 proc.!

Lidl za pośrednictwem nośników zewnętrznych – billboardów – zwraca uwagę na to, że niezależnie od sytuacji gwarantuje dobre warunki zatrudnienia – umowę o pracę, ponadprzeciętną w branży wysokość wynagrodzenia oraz pozapłacowe benefity m.in. takie jak ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną czy kartę Multisport. Ponadto, w tak trudnym jak obecnie okresie, Lidl cały czas podejmuje nowe działania, by zapewnić ponad 20 tysiącom pracowników bezpieczeństwo i ochronę ich zdrowia. Firma wprowadziła do tej pory szereg rozwiązań chroniących zdrowie pracowników. Jako pierwsza sieć sklepów tego formatu w Polsce rozpoczęła przekazywanie dodatkowego środka ochrony osobistej – przyłbic ochronnych. W sklepach przy stanowiskach kasowych zostały zamontowane specjalne ekrany ochronne wykonane z plexi, a na podłogach wyznaczone bezpieczne odległości między osobami stojącymi w kolejce. Wprowadzono również zmiany w modelu działania – zespoły pracowników są dzielone na grupy tak, aby kontakt między nimi był jak najmniejszy. W każdym sklepie i biurze pracownicy mogą korzystać z podajników ze środkami dezynfekcyjnymi oraz płynów antybakteryjnych lub rękawiczek ochronnych. Klienci odwiedzający sklepy powinni pamiętać o pozostałych środkach ostrożności. Przy taśmie w strefie wypakowywania zakupów przy kasach fiskalnych powinna przebywać wyłącznie jedna osoba, a  pozostali klienci stojący w kolejce powinni pamiętać o zachowaniu 2 metrów odległości między sobą. 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze