zakupy

i

Autor: Pixabay/StockSnap

"Kup teraz, zapłać później". Znana sieciówka wprowadza sprzedaż na zeszyt

2019-08-01 13:26

Wielkie zmiany w płatnościach znanej sieci odzieżowej H&M. Szwedzki gigant chce, żeby klienci płacili za swoje zakupy dopiero po dwóch tygodniach i uruchamia system "kup teraz, zapłać później". Na czym to polega?

H&M to szwedzka firma, która rozmieściła swoje placówki w wielu państwach. Teraz firma przenosi metody obowiązujące przy zakupach online do tych stacjonarnych i wprowadza niemałe ułatwienie dla swoich klientów. "Kup teraz, zapłać później" to nowa usługa dla konsumenta, która polega na zabraniu towaru do domu, przymierzeniu go i zapłaceniu dopiero po dwóch tygodniach. H&M chce dać klientom czas do namysłu. Jeśli zmienimy zdanie, możemy za darmo oddać ubrania. 

ZOBACZ TEŻ: Opóźniony lub odwołany lot w wakacje? Sprawdź, jak skorzystać z bezpłatnej pomocy

Jak to działa?

Nowy model sprzedaży będzie opierał się na tak zwanym kupowaniu "na kreskę" lub "na zeszyt". Aby skorzystać z opcji "kup teraz, zapłać później", klient będzie musiał zarejestrować się do sklepu online i za pomocą telefonu zeskanować kod QR przy kasie, a rachunek zostanie wysłany w późniejszym terminie. W ciągu 14 dni musimy zadecydować, czy transakcja dojdzie do skutku, czyli uregulować rachunek, czy decydujemy się jednak na zwrot. System działa już w sklepach H&M w Szwecji, a teraz wprowadzany jest do holenderskich placówek marki. Później przyjdzie kolej na sklepy w Belgii.  Media obiegła informacja, że prawdopodobnie omawiane rozwiązanie będzie wprowadzone również na rynku europejskim.

SPRAWDŹ TEŻ: Kolejki w sklepach rozładuje sztuczna inteligencja polskiej firmy. Jak to działa?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze