Lidl

i

Autor: ARCHIWUM

Lidl już po raz dziesiąty gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

2019-01-07 14:58

Przed nami 27. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tradycyjnie już, początek roku to czas gdy w finalną fazę wchodzą przygotowania, ruszają aukcje internetowe, a do akcji pomocy przyłączają się kolejne wielkie firmy. Podobnie jak w latach ubiegłych, i w tym roku w tych działaniach nie mogło zabraknąć Lidl Polska. To już dziesiąty raz kiedy popularna sieć sklepów angażuje się w tą charytatywną zbiórkę.

Już w najbliższy weekend odbędzie się 27. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Już teraz jednak wystartowała wiele akcji zbierania funduszy na zakup specjalistycznego sprzętu dla szpitali dziecięcych. Klienci Lidla od poniedziałku, 7 stycznia mogą wspierać zbiórkę przy okazji swoich zakupów. Przez dziesięć lat współpracy Lidla z WOŚP, dzięki hojności klientów oraz zaangażowaniu pracowników udało się zebrać ponad 17 mln złotych na rzecz fundacji Jurka Owsiaka.


- Już od dekady Lidl Polska wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy w działaniach na rzecz najbardziej potrzebujących. Cieszymy się, że nadal wraz z ponad 17 tys. pracowników Lidla możemy razem grać i pomagać innym. Celem 27. Finału WOŚP jest zebranie środków na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. Są  to takie placówki, które dokonują specjalistycznej diagnozy oraz leczą najciężej chore dzieci. Jest ich blisko 50, trafiają do nich dzieci z całej Polski i to właśnie tam potrzebne są te najnowocześniejsze, a zarazem najdroższe urządzenia, które kosmicznie zwiększają możliwości lekarzy i szanse pacjentów – podkreśla Jerzy Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

- Jesteśmy dumni, że już od dziesięciu lat Lidl Polska może być częścią tak szlachetnej inicjatywy. W tym roku również Orkiestra nie zagra bez nas – od poniedziałku we wszystkich sklepach Lidl zostaną ustawione specjalnie oznaczone skarbonki. Wiemy, że istotne jest aby okazywać wsparcie innym dlatego wraz z naszymi wolontariuszami, czyli pracownikami zachęcamy do udziału w akcji. Mamy nadzieję, że wraz z Orkiestrą uda się pobić zeszłoroczny rekord zbiórki – dodaje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze