Lidl organizuje sprzątanie Bałtyku. Zobacz, jak wesprzeć inicjatywę

2020-08-12 14:47 Karolina Januszek
Lidl sklep
Autor: Shutterstock Lidl sklep

Lidl wraz z marką Procter & Gamble, która jest właścicielem takich m.in. Blend-a-med, Gillette, czy Head & Shoulders wspólnie organizują sprzątanie linii brzegowej Bałtyku. Akcja czyszczenia ze śmieci plaż i przylegających do nich terenów Półwyspu Helskiego, zostanie przeprowadzona we wrześniu. Ekologiczną inicjatywę mogą wesprzeć wszyscy – wystarczy kupić objęty akcją produkt Procter & Gamble w sklepie Lidl między 17 a 30 sierpnia. Część dochodów ze sprzedaży produktów P&G zostanie przeznaczona na to przedsięwzięcie.

Procter & Gamble i Lidl Polska łączą siły z Fundacją Nasza Ziemia, aby wspólnie posprzątać plaże Półwyspu Helskiego, a tym samym przyczynić się do poprawy stanu środowiska naturalnego w tym popularnym regionie turystycznym. Sprzątanie linii brzegowej Półwyspu Helskiego jest częścią Akcji Sprzątanie świata-Polska 2020, będącej już 27. odsłoną corocznej kampanii organizowanej przez Fundację Nasza Ziemia. Organizację sprzątania Półwyspu Helskiego może wesprzeć każdy, kto w dniach 17 - 30 sierpnia dokona zakupu objętych akcją produktów Procter & Gamble w sklepie Lidl. Wśród promocyjnych produktów są m.in. pasta do zębów Blend-a-med, podpaski Always i Naturella, szczoteczki do zębów Oral B, produkty matki Gillette i szampony do włosów Pantene i Head & Shoulders.

Zobacz także: Polacy jedzą o 20 proc. mniej mięsa na osobę! Raport GUS

- Nasze produkty towarzyszą konsumentom w ich codziennym życiu, poprawiając jego jakość na wiele sposobów. Jednym z nich jest wspieranie konsumentów w wyborach pozwalających na zrównoważoną konsumpcję. Chcemy jednak dbać o środowisko naturalne także na inne sposoby. Dlatego cieszymy się, że wspólnie z siecią Lidl Polska możemy poprzez nasze produkty przyczynić się do poprawy stanu środowiska, które nas otacza. Plaże i lasy to nie miejsce dla śmieci. Mamy nadzieję, że dzięki naszym działaniom nie tylko przywrócimy czystość tym pięknym miejscom, ale też zwrócimy uwagę społeczeństwa na konieczność odpowiedniego obchodzenia się z odpadami. Żebyśmy wszyscy mogli cieszyć się czystą planetą  - komentuje Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej.

- Sieć Lidl Polska jako społecznie odpowiedzialna firma oraz część Grupy Schwarz, przyjęła całościową strategię REset Plastic obejmującą pięć obszarów działania: od redukowania i projektowania przez recykling i niwelowanie wykorzystania plastiku po innowację i edukację. Bardzo cieszymy się z naszego udziału w nowym dla nas projekcie, dążącym do oczyszczenia polskich plaż z plastikowych zanieczyszczeń. Jest to kolejne działanie, które przybliża nas do realizacji przyjętej wizji „mniej plastiku”. Projekt jest dla nas również bardzo istotny z uwagi na lokalność – w pobliskim Pruszczu Gdańskim znajduje się jedno z naszych Centrów Dystrybucyjnych. Bardzo się cieszymy, że możemy wspierać nasze najbliższe otoczenie i lokalną społeczność– podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Czytaj też: Piłsudski w pociągu nad morze

Zbiórka krwi w Rychwałdzie

Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.

Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.

Wyłącz AdBlock i odśwież stronę.

Najnowsze