– Kryterium wyboru jest bank i towarzystwo ubezpieczeniowe. Statuetki przyznawane są tym, którzy odnieśli w minionym roku, największy sukces w kreowaniu własnej marki. Co najważniejsze ten plebiscyt różni się od innych tym, że w głosowaniu biorą udział pracownicy banków i towarzystw ubezpieczeniowych. Oczywiście nie mogą głosować na własne instytucje – tłumaczy Krzysztof Siekierski, Client Service Director TNS Polska, organizator plebiscytu.
Sprawdź także: Jak dostać do 30 proc. zwrotu za ubezpieczenie OC i nawigację gratis w LINK4?
Zadowolenia z nagrody nie kryje Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w grupie Link4: „Bardzo się cieszymy, że nasza praca została doceniona. Muszę też dodać, że oprócz nagród idą za tym też coraz lepsze wyniki sprzedaży. Od kiedy zaczęłam pracować dla Link4 i razem z zespołem opracowaliśmy nową strategię marketingową przychód wzrósł z 450 do 730 milionów. Pozyskaliśmy też dla naszej firmy 150 tys. nowych klientów. Lampart biznesu to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale i wyzwanie. Będziemy nadal ciężko pracować, aby wyniki w przyszłym roku były jeszcze lepsze".
Czytaj też: Nagroda Effie dla LINK4
Link4 zwyciężył jako najbardziej widoczne towarzystwo ubezpieczeniowe z prostą i łatwą reklamą, dobrze skierowaną do celowego klienta.
Lamparty biznesu przyznawane są co roku podczas konferencji TNS Polska podsumowującej rok w branży. Wśród zwycięzców znaleźli się też PZU SA i bank ING.
Źródło: Link4