Telefon komórkowy

i

Autor: East News

Mobilne płatności coraz bardziej popularne wśród klientów Poczty Polskiej

2018-09-30 10:00

Polacy coraz chętniej korzystają z bankowych nowości technologicznych. Płacenie BLIKiem zyskuje na popularności. Jak wynika z danych udostępnionych przez Pocztę Polską, jej klienci polubili ten sposób płatności.

Klienci Poczty Polskiej mogą korzystać z terminali płatniczych w ponad 4,6 tys. placówek i u 3,5 tys. kurierów. Płatności BLIK dostępne są od przeszło półtora roku i jak podają pocztowcy, klienci coraz chętniej z nich korzystają. Płatności za pomocą telefonu przy użyciu systemu płatności BLIK w placówkach pocztowych możliwe są od marca 2017 roku, zaś od listopada z takiego sposobu zapłacenia za towary skorzystamy także u kuriera przy odbiorze paczki pobrani owej.

Od momentu uruchomienia płatności bezgotówkowych w placówkach pocztowych klienci zrealizowali już blisko 18 mln transakcji kartami płatniczymi. Miesięcznie realizują ponad 1 mln takich płatności.

Transakcje kartą lub BLIKiem to przede wszystkim większy komfort płacenia, krótszy czas obsługi klienta oraz możliwość skorzystania z innych usług realizowanych za pomocą terminali POS takich jak np.: cashback, kody paysafecard czy wypłata gotówki z bankowej karty płatniczej. Klienci mogą także bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych kosztów zapłacić za usługi pocztowe, handlowe i finansowe (opłaty za rachunki np. za gaz, prąd, opłaty podatkowe).

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze