Program płatnej subskrypcji
W ubiegły weekend Twitter rozpoczął program płatnej subskrypcji: Twitter Blue za 8 dolarów miesięcznie. Dzięki niej użytkownicy mogą m.in. otrzymać niebieski znacznik przy nazwie konta.
Ponieważ usługa nie wymaga weryfikacji tożsamości, jak było to wcześniej – oznacza jedynie, że dany użytkownik płaci dodatkową subskrypcję – serwis musiał rozwiązać problem z potencjalnymi kontami udającymi urzędników czy osoby publiczne. Rozwiązaniem ma być wprowadzenie nowej etykiety.
Zweryfikowane konta
Zweryfikowane konta będą teraz oznaczone plakietką „Oficjalne” pod nazwą użytkownika, wraz z szarym znacznikiem weryfikacji – przekazała dyrektor Twittera Esther Crawford. Dodała, że nie wszystkie wcześniej zweryfikowane konta otrzymają przypinkę „oficjalne”, a etykieta nie będzie dostępna w sprzedaży. Nie wszyscy będą mogli się o nią ubiegać.
„Official” jest przeznaczone dla „kont rządowych, spółek handlowych, partnerów biznesowych, głównych mediów, wydawców i niektórych osób publicznych” – wskazuje dyrektorka Twittera. Crawford najwyraźniej ciężko pracuje nad nowymi usprawnieniami w serwisie, a przynajmniej można tak sądzić po zdjęciu, które jej współpracownicy udostępnili w ubiegłym tygodniu. Widać na nim, jak menedżerka śpi na podłodze w sali konferencyjnej w siedzibie serwisu.
Czy powinniśmy odbierać dzieciom smartfony?
Tej rozmowy powinien posłuchać każdy rodzic!
Listen to "Czy smartfony niszczą nasze dzieci? Rozmowa z neurologopedką Izabelą Dębińską" on Spreaker.