Konkurent Pepco podbija polski rynek
Woolworth to niemiecka sieć dyskontów niespożywczych. W asortymencie ma produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Oferta sklepu obejmuje m.in. tekstylia i odzież dla dzieci i dorosłych, sprzęt AGD, produkty drogeryjne czy dekoracyjne. Standardowo oferta sklepu liczy od 8 do 12 tys. pozycji. Cenami konkuruje z sieciami Pepco i Action.
Obecnie Woolworth prowadzi w naszym kraju 35 dyskontów, m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Opolu.
Ale już w styczniu sklepów niemieckiej spółki będzie ok.50. Nowe sklepy zostaną otwarte w: Garwolinie, Mikołowie, Ostrowie Wlkp., Świdnicy, Zabrzu, Bielsko-Białej, Chojnicach, Radomiu, Jeleniej Górze i Ostródzie. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych.
Plany rozwoju marki Woolworth na wielu rynkach, w tym szczególnie w Polsce i Austrii, są bardzo ambitne. Na początku br. firma wskazywała, że w ciągu pięciu lat chce potroić sprzedaż i liczbę sklepów - co oznacza, że prowadziłaby łącznie ponad 2 tys. placówek. Na koniec 2023 r. sklepów Woolworth było 650.
Docelowo w Polsce działać może nawet 1 tys. sklepów Woolworth.
Lista planowanych otwarć sklepów Woolworth w Polsce
21 listopada - Garwolin, Trakt Lwowski
21 listopada - Mikołów, Rybnicka
28 listopada - Ostrów Wielkopolski, Ofierskiego 1
30 listopada - Świdnica, Przemysłowa
5 grudnia - Zabrze, Mielżyńskiego
5 grudnia - Bielsko-Biała, Warszawska 186
12 grudnia - Rzeszów, Pułkownika Leopolda Lisa-Kuli 19
13 grudnia - Chojnice, Podmiejska 2a
19 grudnia - Radom, Bolesława Chrobrego 1
17 stycznia - Jelenia Góra, Al. Jana Pawła II 17
23 stycznia - Ostróda, Składowa 2