Mr. DIY. Pierwsze kroki w Polsce
"Firma nie tylko zarejestrowała spółkę w Polsce, ale też zatrudniła w minionym miesiącu dyrektorkę rozwoju biznesu w Polsce. Funkcję tę objęła Magdalena Nazarewicz, która przez 10 ostatnich lat związana była z siecią dyskontów Pepco" – podaje serwis wiadomoscihandlowe.pl.
Wygląda na to, że spółka ma ambitne plany rozwojowe, chce zostać dyskontową wersją Castoramy. Możliwe, że taki format to wypełnienie pewnej niszy rynkowej.
Mr. DIY – co to za sieć?
Mr. DIY oferuje produkty w kategoriach takich jak akcesoria elektryczne, artykuły gospodarstwa domowego, narzędzia oraz kosmetyki.
Przedmiot działalności nowego gracza na Polskim rynku nie pokrywa się całkowicie z profilem marketów budowlanych jednak powstaje szansa na kupno podstawowych narzędzi bez dużej wyprawy na zakupy.
Mr. DIY działa na dużą skale w Azji, w Europie inwestycje ograniczają się do pojedynczych krajów. Koncepcją sieci jest przede wszystkim kuszenie niskimi cenami.