- W centrum naszej uwagi zawsze jest klient i jego oczekiwania. Z wiarygodnym partnerem, nastawionym tak jak my, na realizację potrzeb Klientów i poszukiwanie nowych rozwiązań, pod marką Easy Auchan na stacjach bp tworzymy nowy koncept convenience, czyli całościowe i nowoczesne centrum obsługi Klienta dla osób ceniących sobie czas, wygodę i jakościową ofertę - mówi Barbara Wiążewska, dyrektor generalny bp retail w Polsce.
Dzięki sklepom i Wild Bean Cafe klienci będą mogli w szybki sposób zrobić bieżące zakupy, zaopatrzyć się w przekąski na drogę lub w produkty gotowe do zjedzenia na miejscu, na terenie stacji. W ramach konkurencyjnej cenowo oferty dostępnych będzie ponad 1900 produktów. Oferta produktowa zawierać będzie ponad 320 produktów marek własnych Auchan, w tym gamę produktów Pewni Dobrego. Marka własna Pewni Dobrego tworzona jest przez Auchan w ramach odpowiedzialnej, partnerskiej współpracy z lokalnymi dostawcami.
PRZECZYTAJ KONIECZNIE: Chleby i bułki w Biedronce ZA DARMO. To ostatnia szansa! Sprawdź dla kogo
W lutym tego roku firma bp ogłosiła nowe cele i plany w zakresie transformacji tradycyjnego modelu biznesu paliwowego #bpNetZero. Zmiana firmy odbędzie się na wielu płaszczyznach, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju szerokiego wachlarza usług convenience dostępnych na stacjach bp. Praktyczną realizacją tych planów jest partnerstwo z firmą Auchan i stworzenie pod marką Easy Auchan sklepu convenience o wyjątkowo atrakcyjnej ofercie produktowej w połączeniu z nową ofertą gastronomiczną Wild Bean Cafe. Całość koncepcji dopełni nowoczesny, zmieniony wystrój stacji paliwowych.