Patrycja Kotecka do tej pory pełniła w Lin4 TU SA rolę dyrektor Pionu Marketingu. Decyzją Rady Nadzorczej dołączyła ona do zarządu spółki, kierowanego przez prezes Agnieszkę Wrońską oraz Katarzynę Wojdyłę. Wynagrodzenie nowej członkini, na jej osobistą prośbę, pozostanie bez zmian. Kotecka od marca 2016 roku pełniła funkcję dyrektora Marketingu i Sprzedaży On-Line, a następnie szefowej Pionu. Jej zespół został wielokrotnie uhonorowany prestiżową statuetką Effie Awards za efektywne kampanie reklamowe.
Czytaj również: Potrzebujesz pomocy PZU? Nie musisz wychodzić z domu!
W 2018 roku przedstawiciele branży ubezpieczeniowej i bankowej docenili Link4 w konkursie Kantara za „najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki” przyznając spółce nagrodę Lamparta. Rok później prestiżowa Pantera trafiła do firmy dzięki wyborowi konsumentów. Patrycja Kotecka koordynowała także w Link4 projekty realizujące społeczną odpowiedzialność biznesu – m.in. emitowany w sieci www, w ramach kampanii marketingowej „Mamy mają moc”, program poświęcony macierzyństwu, którego oglądalność sięgała jednorazowo 1,5 mln odsłon.
Sprawdź także: Koronawirus w Polsce. Darmowe przejazdy taksówkami. Komu przysługują?
Patrycja Kotecka w latach od 2009 do 2015 pełniła funkcję kierownika ds. projektów medialnych w firmie reklamowej Apella. Swoją karierę rozpoczynała jako dziennikarka śledcza m.in. w „Super Expressie” i „Życiu Warszawy”, gdzie została wyróżniona tytułem Dziennikarki Roku.