Błąd w logo jednej z torebek dostępnych w Lidlu znalazła klientka sklepu. Zamiast słowa „Wittchen", znajdował się w nim napis „Wittcehn".
– To prawdopodobnie jedyny wadliwy egzemplarz. Wszystkie produkty, które znajdują się w sklepach, są w pełni oryginalne i posiadają certyfikat producenta. Są także wykonane z materiałów najwyższej jakości – komentowała w rozmowie z serwisem Fakt24.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Czytaj też: Walka o torebki w Lidlu. Czy faktycznie to się opłacało?
Torebki marki Wittchen w cenie 279 zł pojawiły się w Lidlu 15 października 2016 r. Od pierwszego dnia sprzedaży cieszyły się ogromnym zainteresowaniem klientów. Było to zauważalne zwłaszcza w Warszawie, gdzie pod niektórymi sklepami, jeszcze przed otwarciem, ustawiały się kolejki osób, zainteresowanych tym towarem, a kilka dni od oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży po torebkach zostały puste półki.
Źródło: Fakt24.pl