Użytkownicy aplikacji Rossmann mogą za jej pośrednictwem aktywować wiele dedykowanych im promocji. To między innymi kupony promocyjne na rabaty w formacie 2+2 (kupując cztery wybrane produkty, dwa tańsze otrzymamy gratis). Obecnie ten rodzaj promocji obowiązuje między innymi na artykuły do pielęgnacji twarzy, kosmetyki do makijażu czy produkty do włosów. Co ważne, klient samodzielnie decyduje, kiedy skorzysta z promocje. Kupony rabatowe ważne są bowiem aż do końca bieżącego roku, a po jego aktywacji za pośrednictwem aplikacji jest 14 dni na skorzystanie z promocji.
Zobacz również: Telefony z obcych numerów. Jak sprawdzić kto dzwonił?
Jak jeszcze zmieniła się aplikacja Rossmanna?
Jak działa Lista+?
Przy każdym wybranym produkcie znajduje się charakterystyczny plusik. Wciskając go, użytkownik doda wskazany produkt do swojej listy. Później należy przejść do opcji Lista+ i wybrać „Sprawdzam rabat”. W ten sposób zatwierdza się wykaz wybranych produktów i można skorzystać ze spersonalizowanych rabatów. Każdy klient otrzymuje indywidualny rabat za zaplanowanie zakupów.
Sprawdź również: Wybierasz się na wesele? Czy w dobie koronawirusa szef może ci tego zabronić?
Jak szybko skompletować Listę+?
Po zaakceptowaniu swojej listy, na ekranie telefonu rozpoczyna się odliczanie - 15 minut. Po tym czasie klientowi zostaje wyliczony rabat. Wtedy może pójść do drogerii (którą wcześniej wskazał w aplikacji), by kupić wybrane produkty.
Jakie są dodatkowe wygodne opcje?
• Wybierając ikonkę mikrofonu (w pasku dolnego menu) można wypowiedzieć na głos nazwę produktu, a zostanie on dodany do Listy+; • Ikonka „Skanuj” uruchamia w aplikacji skaner. Po zeskanowaniu kodu kreskowego (EAN) dowolnego produktu (np. kremu czy pasty do zębów, które mamy w domu), zobaczymy ten produkt w aplikacji – po wybraniu plusika zostanie on automatycznie dodany do Listy+. • Opcja „Może i Tobie się przydadzą?” – podpowie, jakie jeszcze produkty możesz dodać do Listy+. Są to artykuły, po które sięgali inni użytkownicy, kupując wybrany przez Ciebie produkt; • W karcie „Sprawdź czy Ci się nie kończy” prezentowane są produkty, które niebawem klient powinien dokupić. W ten sposób aplikacja przypomina, że warto dorzucić je do swojej Listy+ i nabyć przy kolejnej wizycie w sklepie.