Czy warto być liderem zmian, czy to pionierzy giną pierwsi?
Myślę, że przez ostatnie kilka lat swojej działalności InPost udowodnił, że pionierem można być dłużej, wyznaczać nowe trendy i nie bać się nowych trendów. Wyznaczanie tych nowych trendów odważne, kilka lat do przodu, możemy zaprocentować. My widzieliśmy 10 lat temu, że nasze paczkomaty będą zmieniały świat i będą motorem napędowym nowoczesnej gospodarki dostaw. Dzisiaj wydaje się, że to był absolutnie słuszny krok, by zaczynać wcześniej i mieć przewagę przed konkurencją.
ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA CAŁEJ ROZMOWY W PONIŻSZYM WIDEO
Polecany artykuł:
Zmianom ulegają nawyki konsumenckie , co one oznaczają w strategii rozwoju firmy?
Myślę, że paczkomaty wyzwoliły zupełnie nowy rodzaj konsumenckiego doświadczenia, pozytywnego doświadczenia. Klient zauważył, że coś co było do tej pory bardzo słabej jakości – mówię o klasycznych dostawach – może wyglądać zupełnie inaczej. I ta klientocetryczność InPost jest podkreślana na każdym etapie tego procesu. Wszystko co dzisiaj robimy, robimy po to, żeby zadowolić klienta końcowego. To jest olbrzymie wyzwanie i kompletnie różne od tych podejść tradycyjnych firm kurierskich, czy logistycznych, które operowały w relacji B2B a nie B2C. I myślę, że nie zmienimy tej strategii bo ona jest po prostu słuszna.
ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA CAŁEJ ROZMOWY W WIDEO