Coca-Cola zyskała tytuł oficjalnego sponsora reprezentacji Polski i serwisu "Łączy nas piłka" na dwa lata. W tym czasie logotyp marki znajdzie się na bandach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski, ściankach konferencyjnych, stronach internetowych i biletach na mecze.
Zobacz też: Najbogatsze kluby piłkarskie na świecie. TOP 10 drużyn o największych przychodach [ZDJĘCIA]
– Podpisanie umowy sponsoringowej z Coca-Colą jest naturalną konsekwencją wieloletniej strategii budowania silnej marki PZPN i reprezentacji Polski. Cieszymy się, że firma o globalnym zasięgu, która od wielu lat jest partnerem najważniejszych imprez sportowych na świecie, docenia potencjał organizowanych przez nas wydarzeń oraz dostrzega korzyści płynące ze współpracy z federacją oraz naszymi reprezentacjami – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
– Cieszymy się z nawiązanej współpracy i jesteśmy przekonani, że przyniesie ona korzyści dla obydwu stron. Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Nożnej traktujemy jako strategiczne biznesowo na kolejne lata. To dla nas ogromne wyróżnienie i jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli wspierać drużynę uwielbianą przez Polaków – komentuje Stoyan Ivanov, Country Manager Coca-Cola Poland Services.
Sprawdź również: Robert Lewandowski został ambasadorem marki OSHEE
Sekretarz Generalny @pzpn_pl - @Maciej_Sawicki i Senior Brand Manager @cocacolapolska - Damian Podawca o podpisanej umowie. ⚽⤵️ pic.twitter.com/OBilhAxd5V
— Łączy nas piłka (@LaczyNasPilka) 29 stycznia 2018
Źródło: "Łączy nas piłka"