Imperium kontrolowane przez Zygmunta Solorza-Żaka - Grupa Polsat - w niedługim czasie wprowadzi nowe logotypy swoich marek oraz zmieni nazwę. Tym samym do historii odejdzie także popularne "słoneczko Polsatu". Obecne logo głównego kanału Polsatu funkcjonuje, z niewielkimi modyfikacjami, od ponad 15 lat. Co będzie tym razem?
ZOBACZ: "Wolni od długów" - czy Annie Guzik uda się pomóc rodzinie oszukanej na olbrzymie pieniądze?
Rewolucja w Polsacie
Grupa Polsat Plus – tak określać będzie się zespół firm telekomunikacyjnych i medialnych należąca do Zygmunta Solorza. Firma wprowadza także nowe znaki graficzne kluczowych brandów - operatora telekomunikacyjnego Plus i spółki telewizyjnej Polsat. Logotypy dwóch głównych marek wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory - zielony Plus, żółty Polsat. Pierwszy kolor to innowacja i rozwój oraz troska o środowisko, drugi - energia, radość i optymizm płynące ze słońca. Poniżej zamieszczamy wideo z nowymi logotypami firmy.
Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą Grupą, a z drugiej - by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent. Będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy Grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie - Grupa Polsat Plus - mówi Zygmunt Solorz, główny akcjonariusz Grupy Polsat.