Komunikat koncernu opublikowano w dziennikach: „The Wall Street Journal", „The New York Times" i „The Washington Post".
Jego treść stanowi list otwarty prezesa amerykańskiego oddziału Samsunga Gregory'ego Lee do użytkowników sprzętu marki. Poza przeprosinami za felerny model smartfona, znalazło się w nim zapewnienie, że misją koncernu było zawsze dostarczanie sprzętu najwyższej jakości i bezpieczeństwo użytkowników. Lee dodał, że firma dołoży wszelkich starań, aby nie dochodziło więcej do podobnych błędów.
Sprawdź także: Masz Samsunga Galaxy Note 7? Musisz go zwrócić
Samsung Electronics jest aktualnym liderem światowego rynku smartfonów. Koncern wyprodukował dotychczas ok. 2,5 mln aparatów Galaxy Note 7, z czego ponad milion urządzeń znalazło swoich właścicieli. Firma ogłosiła, że wycofuje sprzedaż modelu na początku września. Jak wynikało z wewnętrznej kontroli, telefony zapalały się i eksplodowały podczas ładowania, z powodu wadliwych baterii, wyprodukowanych przez jednego z zewnętrznych dostawców. Do momentu wstrzymania produkcji i sprzedaży felernego modelu smartfona wykryto 36 takich przypadków.
Zobacz więcej: Samsung całkowicie wstrzymał produkcję Galaxy Note 7! [GALERIA]
Full-page apology ads are the future of print media: pic.twitter.com/fBAZ9uXFmD
— Rurik Bradbury (@RurikBradbury) 7 listopada 2016
Źródło: wirtualnemedia.pl, Twitter.com