Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu.
Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj.
Samsung ma dobrą wiadomość dla klientów, którym kończy się okres gwarancji. Użytkownicy urządzeń Samsung, dla których gwarancja wygasła z dniem 15.03.2020 r. lub później w okresie obowiązywania ograniczeń związanych ze stanem epidemii, nadal będą mogli skorzystać z napraw na warunkach gwarancyjnych.
ZOBACZ TEŻ: Oszustwa na „koronawirusa”: Na to uważaj!
Wydłużonym okresem napraw gwarancyjnych objęte są wszystkie urządzenia Samsung, których gwarancja wygasa w okresie obowiązywania ograniczeń.
Od momentu rządowego pozwolenia na swobodne opuszczanie domu, użytkownicy mają 30 dni od zakończenia się obowiązywania ograniczeń na zgłoszenie wniosku o naprawę produktu.
ZOBACZ TEŻ: Koronawirus w Polsce: Darmowe gry na czas kwarantanny
Aby zgłosić naprawę urządzenia, dla którego gwarancja wygasła w okresie obowiązywania ograniczeń związanych ze stanem epidemii, zachęcamy do kontaktu z infolinią Samsung, dostępną 24/7. Konsultanci przedstawią możliwości uzyskania wsparcia, również w okresie obowiązywania ograniczeń oraz zaproponują naprawę gwarancyjną, jeśli będzie ona dostępna – w zależności od zgłaszanego problemu i lokalnej dostępności usług serwisowych. Ze spersonalizowanego wsparcia można skorzystać także za pomocą aplikacji Samsung Members, gdzie pomocy i porad udzielają eksperci oraz inni użytkownicy.
Wniosek o naprawę na warunkach gwarancyjnych będzie rozpatrywany na podstawie dokumentu zakupu produktu i nie wymaga dodatkowej rejestracji.
ZOBACZ TEŻ: „Wakacje kredytowe”: Jak zawiesić spłatę rat kredytu
Od poniedziałku do środy wraz z Super Expressem specjalne dodatki "120 pytań i odpowiedzi do Tarczy Antykryzysowej", w których odpowiadamy na pytania przedsiębiorców, dotyczące rządowego wsparcia