"Paragon za pobyt córki. Brak mi słów..." – napisała na Facebooku pani Agnieszka, pokazując rachunek, jaki otrzymała po pobycie w Green Mountain Hotel w Karpaczu. Wyjeżdżając na urlop z dzieckiem, zapewne nie spodziewała się, że w prestiżowym pensjonacie ktoś pozwoli sobie na tak haniebne zachowanie.
ZOBACZ TEŻ: Kulisy zakupu Sierra Gorda przez spółkę Skarbu Państwa [RAPORT NIK]
Pod zdjęciem umieszczonym w mediach społecznościowych rozpoczęła się gorąca dyskusja. Zdjęcie w ciągu kilkunastu godzin zostało skomentowane przez kilkaset osób. Zdania komentujących są podzielone. Część internautów traktuje podpis na rachunku jako żart, natomiast oburzeni podkreślają, że to brak szacunku wobec klienta i dzieci i takie zachowanie w ogóle nie powinno mieć miejsca.
- "No ja bym tak tego nie zostawiła..."
- "U mnie słabo z poczuciem humoru, bo brak szacunku dla klientów mnie nie bawi."
- "Tak się szanuje dzieci Green Mountain Hotel?"
- "szanują,jak widać,tylko kasę za dzieci.Słabe:/"
- "Akurat brak słów jest tu nie na miejscu, ja bym znalazła "dużo slów" w szczególności te z pytaniem o zadość uczynienie. A że bachora na pewno nie posiadasz to rozumiem, że nie płacisz za taką usługę."
- "Bardzo słabe:/ mam nadzieję że hotel odpowiednio zareaguje na tą sytuację..."
Przeprosiny hotelu
Pod zdjęciem na Facebooku zareagował również hotel, w którym pani Agnieszka spędziła wakacje z dzieckiem. Luksusowy pensjonat przeprosił kobietę i zapewnił, że dzieci w obiekcie zawsze są mile widziane i traktowane jak goście VIP. Także pracownik, który odpowiedzialny jest za grubiański żart, ma ponieść tego konsekwencje.
Oto komentarz hotelu:
Green Mountain Hotel - Pani Agnieszko, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wydruk to wynik niefrasobliwego i nietaktownego komentarza jednego z naszych pracowników i wypadek poniżej wszelkiej krytyki, który absolutnie nie powinien mieć miejsca. Jesteśmy kompleksem nastawionym na rodzinne pobyty, a dzieci to nasi goście VIP, dlatego zależy nam, by czuły się u nas jak najlepiej – potwierdzają to liczne pozytywne opinie i wysokie noty wystawiane przez naszych gości po pobycie. Zapewniamy, że niestosowny komentarz, który pojawił się na wydruku w najmniejszym stopniu nie licuje z polityką i ofertą Green Mountain Hotel & Apartments, zaś w stosunku do autora wyciągniemy stosowne konsekwencje, aby taki incydent nie miał szans ponownie się wydarzyć.
SPRAWDŹ TEŻ: Masz konto w Banku Pekao i dostałeś takiego maila? Mogłeś stracić wszystkie pieniądze