W sieci Lidl Polska sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu firmy. Firma współpracuje z wieloma producentami z Polski, dzięki czemu klienci mają stały dostęp do szerokiej oferty krajowych produktów takich jak nabiał, mięso, wędliny, drób, warzywa i owoce, zioła czy produkty wegańskie. Dzięki tej współpracy, w ciągu dwóch lat obrotowych – 2018 i 2019 – wartość produktów marek własnych Lidl wyeksportowanych za pośrednictwem sieci przez 241 polskich dostawców wyniosła ponad 5,5 mld zł.
Zobacz także: Limity w sklepach! Sieci wydłużają godziny otwarcia. Zobacz, kiedy możesz zrobić zakupy
Lidl Polska współpracuje z krajowymi dostawcami nie tylko produktów spożywczych, ale również przemysłowych. Dotychczas w ofercie pojawiły się produkty od dostawców z Polski m.in. akcesoria kuchenne od polskiej firmy Browin, dekoracje świąteczne od krajowego dostawcy Goliat, książki od dystrybutora Ruch, gry planszowe marki Granna czy asortyment szkolny od polskich producentów Beniamin i Paso. Wybrane artykuły przemysłowe od producentów z Polski dostępne są również w sklepach Lidl za granicą.
Sprawdź również: Frankowicze w czasie pandemii masowo składają pozwy. Sądy czeka paraliż?
Sieć regularnie współpracuje również z polskimi markami, organizując specjalne akcje np. w okresie przedświątecznym. Co roku dużym zainteresowaniem wśród klientów cieszy się galanteria skórzana Wittchen, sztućce Gerlach czy porcelana Maria Teresa wyprodukowana przez polską firmę Chodzież. W zeszłym roku popularność odnotowały również sukienki sylwestrowe od polskiej marki Sugarfree. W sklepach sieci Lidl oferowane były również maski ochronne wielokrotnego użytku od polskiego producenta tekstyliów Adrian, a także jednorazowe maski od polskiego dostawcy AP Property.